Felles skravle 2015

Tror Lykkeliten mener de som faktisk lager en tråd på terminforumet for å fortelle at de har lagd gruppe på fb og at de skal ta kontakt for å bli lagt til og sånn. De som skal rapporteres. Det er de som ødelegger og får mange til å flytte.. Kjempe triste saker. Liker meg på bv, jeg!

Har forklart det til trinebeth allerede, hun spurte meg istad. :p

Flott! Hva blir konsekvensene?

Man kan bli utestengt fra BV om man bryter forumreglene. Tja. Men hvert fall blir tråden/innleggene slettet raskt, så kanskje færre får sett det.

Ja det må være kipt. Har jobbet lenge for å ikke være så langt ned. Prøvet å hatt ett 300 innleggsforsprang på 31 plassen.
Et 300 forsprang kunne jeg også godt tenke meg.
Nå er forspranget på under 200.
Føler meg overhode ikke trygg

Tror Lykkeliten mener de som faktisk lager en tråd på terminforumet for å fortelle at de har lagd gruppe på fb og at de skal ta kontakt for å bli lagt til og sånn. De som skal rapporteres. Det er de som ødelegger og får mange til å flytte.. Kjempe triste saker. Liker meg på bv, jeg!
Skjønte det etterhvert. :) syns det er dårlig. Men hvorfor danne en fb gruppe om man trives her? Ser ikke poenget å være over alt. Skal jo ha tid til familien også

Sant, men på januar så har dem sendt pm til folka. Hva gjør man da, da?

Du kan rapportere PM også. Og du kan oppfordre andre til å rapportere PM. Det er nok litt for sent når det allerede er etablert da, men det er bare å rapportere i vei.

Skjønte det etterhvert. :) syns det er dårlig. Men hvorfor danne en fb gruppe om man trives her? Ser ikke poenget å være over alt. Skal jo ha tid til familien også
Vet ikke. De mener det er lettere eller noe sånt å være på fb... Det er kanskje grunnen til at terminforumene dør ut. De flytter dit og har ikke tid til å være her... Kjempe kjipt!

Enig. Så kjedelig at de flytter. Går jo utover dynamikken i gruppa. Slik hadde vi det på fb da frøkena ble født. Noen som dannet ny gruppe for det var enkelte de ikke likte. Så da ble det bare noen få igjen og mange som ikke var aktive. Ble tilslutt at gruppa døde helt. De hadde en sånn kun 35 stk regel på den nye... så man måtte sitte i kø for å komme inn. Det nektet jeg å gjøre så slettet meg istedet etter en liten stund.
Oj det var da merkelig regel.

Back
Topp