Felles skravle 2015

Jeg snakker ikke om deg. Vi diskuterte i går det å lage hele termingruppen over til FB. Om du legger til noen av de du blir venn med så er jo det noe helt annet.
Men hvorfor skal vi være på fb når vi har det så fint her? Liker at det er litt anonymt her :D tenk om det skulle være en fs gruppe på fb haha... kan like gjerne poste det på veggen ;)

Vi får se hva jeg får tid til fra mobilen :P
Vi her på denne tråden som ligger nederst på topp 30 bør kanskje bruke litt tid de kommende kveldene slik at vi er sikker på å få med oss alle sammen.
Vi må jo gjøre det vi kan for å prøve å hente premiene "hjem" :P
Ja hun bør ha mer enn 54 innlegg ned til 31 plassen om hun skal være sikker på å være med :) hun var jo over oss en periode, så skravle det kan hun.

Men hvorfor skal vi være på fb når vi har det så fint her? Liker at det er litt anonymt her :D tenk om det skulle være en fs gruppe på fb haha... kan like gjerne poste det på veggen ;)

Det er stort sett lukkede grupper på FB, men det var hele poenget mitt også. At vi som er på BV kan bidra til at vi bruker BV. Ikke FB. Det er heller ikke lov etter forumreglene å rekruttere til FB. Det ble diskutert i går. Jeg rapporterer all rekruttering til FB. Jeg synes det er en uting når man trekker trafikken vekk herfra.

Det er stort sett lukkede grupper på FB, men det var hele poenget mitt også. At vi som er på BV kan bidra til at vi bruker BV. Ikke FB. Det er heller ikke lov etter forumreglene å rekruttere til FB. Det ble diskutert i går. Jeg rapporterer all rekruttering til FB. Jeg synes det er en uting når man trekker trafikken vekk herfra.
Ble det rekrutert? Er ikke på noen trrminforum enda, men når det blir ønsker jeg og være her. For syns det er en super gjeng her...

Enig!:)

Ble det rekrutert? Er ikke på noen trrminforum enda, men når det blir ønsker jeg og være her. For syns det er en super gjeng her...

Det blir stadig rekruttert. Men mye i private meldinger. Det er derfor det er ganske ulik aktivitet på de ulike terminforumene etter hvert. Noen flytter nesten helt over på FB. Jeg liker det ikke, det burde ikke være sånn at alle skal vite ens fulle navn.

Back
Topp