Ligger tett som haggel noen steder på den lista.
Jepp, samt at min skravlehastighet varierer en del.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, samt at min skravlehastighet varierer en del.
Når blir den egentlig oppdatert?
Samme her, spørs hvor god tid man har...![]()
Jeg er fryktelig lei meg på deres veiene.ANER ikke
Skal tilbake til gyn da, for han sa jeg skulle bestille ny til til ul om jeg ble gravid eller videre undersøkelser om jeg ikke ble det.
Men ettersom prøverør neppe er et alternativ, sånn siden vi jo har to, er jeg sannelig ikke sikker. Lykkeliten har "bestemt" at da skal gyn gi meg letrozol. Men jeg vet ikke.
Vi kan vel fortsette å prøve for oss selv, jeg HAR jo el, bare ikke like markant på tempingen som med pergo, og vi HAR jo laget to unger på den måten før. Men før eller siden kommer vi til å da måtte bare godta at vi har to, og det er nok, avslutte og gå videre med livet. Vi har snakket om det, men var ikke klare for å prøve det før vi hadde prøvd gyn. Så vi må snakke om det igjen...
Nå kjenner jeg at det er HARDT å overbevise meg selv om at klokka egentlig på en måte bare er 21.18 og at jeg derfor ikke skal legge meg enda...
Eller så kan du se det på en annen måte..Nå kjenner jeg at det er HARDT å overbevise meg selv om at klokka egentlig på en måte bare er 21.18 og at jeg derfor ikke skal legge meg enda...
Ca hver fjerde time, så rundt midtnatt? Så lenge holder ikke jeg ut
Jeg er fryktelig lei meg på deres veiene.
Ønsker virkelig at det går snart.
Skjønner også tanken om så ble det bare to..
Kanskje på tide å ta en måned eller 2 med prøvepause?
Ikke prøve å unngå å bli gravid, men heller ikke prøve aktivt.
Samle krefter litt
22.16 mener du?![]()
Eller så kan du se det på en annen måte..
Ungene våkner til samme tid uansett, så er du trøtt, legger du deg
Min har gjort det de siste åreneHåper kl på mobil stiller seg selv?
Nei, 21.22 nå. Altså, den ER 22.22, men vi snur klokka i natt. Og jeg bruker minst ei uke på å omvende meg, så jeg begynner alltid på fredagen for å være litt i rute til jeg ksal på jobb
Under lista står det når den ble oppdatert sist og da er det ca fire timer til neste gang.Når blir den egentlig oppdatert?
Min gjør det hvertfall.Håper kl på mobil stiller seg selv?