Nop.God kveld! Er dere våkne?
Er på vei ned trappen i søvne for å legge meg.
Natta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nop.God kveld! Er dere våkne?
Nop.
Natta
He he sov godt da!Nop.
Natta
Satt og pumpa. Nå er jeg sulten igjen. Får spise litt kvelds daDa må du legge deg![]()
Hørtes fornuftig ut! Sov godt!Natta alle - sovnet på sofaen og forflytter meg nå til sengen. Zzzzzz
Høres ut som en fin dagHei og god natt alle sammen. Dagen i dag har vore fylt med ein hektisk jobbdag og tid med familien til min mann. Kjenne det i ryggen no at det vil bli godt å legge seg ned i senga![]()
Ja dagen har vore veldig braHøres ut som en fin dagGodt når det skjer litt syns jeg!
Nei, jeg er ikke det da men vil ikke komme der hellerEr du lenger ned enn 30? Hvor?
De jukser og flytter til fb. Det liker jeg skikkelig dårlig.
ANER ikke
Skal tilbake til gyn da, for han sa jeg skulle bestille ny til til ul om jeg ble gravid eller videre undersøkelser om jeg ikke ble det.
Men ettersom prøverør neppe er et alternativ, sånn siden vi jo har to, er jeg sannelig ikke sikker. Lykkeliten har "bestemt" at da skal gyn gi meg letrozol. Men jeg vet ikke.
Vi kan vel fortsette å prøve for oss selv, jeg HAR jo el, bare ikke like markant på tempingen som med pergo, og vi HAR jo laget to unger på den måten før. Men før eller siden kommer vi til å da måtte bare godta at vi har to, og det er nok, avslutte og gå videre med livet. Vi har snakket om det, men var ikke klare for å prøve det før vi hadde prøvd gyn. Så vi må snakke om det igjen...
Nei, jeg er ikke det da men vil ikke komme der hellerFår ta en skikkelig skravle kveld/ dag til uka
![]()
Jeg skjønner meg ikke på det jeg! Et forum er jo så mye mer oversiktlig til diskusjon og spørsmål og sånn! Termingruppa mi har sikkert også gruppe der, men jeg har ikke orka å engasjere meg. Dessuten vil man jo være litt anonym, selv om jeg legger ut både det ene og det andre. Har iallefall ikke fullt navn og bilde og venteliste og felles bekjente og full pakke. Neeei jeg liker forum jeg!De jukser og flytter til fb. Det liker jeg skikkelig dårlig.
Jeg er hu kjipe regelrytteren på oktober som sitter og raporterer innlegg om Fb og sier ifra om dette er ikke lovHusk å rapportere alle innlegg om FB-gtuppen her inne. Det er hvert fall greit å begrense rekrutteringen til et minimum. Jeg liker også veldig dårlig at man skal over på FB.
God morgen da! ^^Her har vi grunnen til at jeg sliter når vi snur klokka.
Ungene sover. Mannen sover.
Og jeg, er våken