Felles skravle 2015

Det avhenger egentlig mest av mannen. Jeg tar jo tester sammen med ham (tar urinprøven i et glass først) og det er stort sett han som bestemmer når jeg begynner, for selv får jeg jo altså testeskrekk på morgenen, med tilhørende testetrang på kvelden, men DET er jo ikke et aktuelt tidspunkt så lenge før ikm.
Hehe, veldig godt poeng:D

Lite spørsmål..
I signaturen din står det "tredje og siste forsøk med pergo".
Hva gjør dere dersom det ikke går denne måneden?

ANER ikke

Skal tilbake til gyn da, for han sa jeg skulle bestille ny til til ul om jeg ble gravid eller videre undersøkelser om jeg ikke ble det.

Men ettersom prøverør neppe er et alternativ, sånn siden vi jo har to, er jeg sannelig ikke sikker. Lykkeliten har "bestemt" at da skal gyn gi meg letrozol. Men jeg vet ikke.

Vi kan vel fortsette å prøve for oss selv, jeg HAR jo el, bare ikke like markant på tempingen som med pergo, og vi HAR jo laget to unger på den måten før. Men før eller siden kommer vi til å da måtte bare godta at vi har to, og det er nok, avslutte og gå videre med livet. Vi har snakket om det, men var ikke klare for å prøve det før vi hadde prøvd gyn. Så vi må snakke om det igjen...

Back
Topp