Utrolig flinke dere har vært til å skravle i kveld..
absolutt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utrolig flinke dere har vært til å skravle i kveld..
Får kjøpe en minibuss da![]()
Innafor det da, heldigvisNeida, hun var 25 for to timer siden
Bare de andre, ikke jeg.Utrolig flinke dere har vært til å skravle i kveld..
Fikk ikke deltatt.
Satt og så på TV'n med mannen![]()
Lite spørsmål..Vi satser i første omgang på bare EN til, da skal vi klare buret og vong og ikke bruke tredje seterad![]()
Innafor det da, heldigvis![]()
Hehe, veldig godt poengDet avhenger egentlig mest av mannen. Jeg tar jo tester sammen med ham (tar urinprøven i et glass først) og det er stort sett han som bestemmer når jeg begynner, for selv får jeg jo altså testeskrekk på morgenen, med tilhørende testetrang på kvelden, men DET er jo ikke et aktuelt tidspunkt så lenge før ikm.
Jeg så bare at dere var kommet veldig mange sider lenger enn sis jeg var inneBare de andre, ikke jeg.
Ja, det er jammen flaks!Skjønner det ja! Bra du har flere enn de å skravle med da![]()
Fikk ikke deltatt.
Satt og så på TV'n med mannen![]()
God plan. Krysser fingrene.Vi satser i første omgang på bare EN til, da skal vi klare buret og vong og ikke bruke tredje seterad![]()
VR ikke du lavere enn det i går? Skravlet i dag du daJA, jeg er jo 26 på samme liste
Lite spørsmål..
I signaturen din står det "tredje og siste forsøk med pergo".
Hva gjør dere dersom det ikke går denne måneden?
Ja, de har skravlet som ekte høner!Jeg så bare at dere var kommet veldig mange sider lenger enn sis jeg var inne
Pleier å gjøre det på lørdagergleder meg til jeg skal det i morgen![]()
VR ikke du lavere enn det i går? Skravlet i dag du da![]()
Pleier å gjøre det på lørdager![]()
Ligger tett som haggel noen steder på den lista.Jeg vipper litt opp og ned mellom 28 og 25 ca, tror jeg