Felles skravle 2015

Æææ dere må ikke skravle så mye så jeg fallet ned under 30 :p

Jasså? Har du unntak fra reglene? Når skjer det? Hvert jubelår:p hihihi

Jeg tester aldri POSITIVT før tidligst 12 dpo, derfor gidder jeg egentlig ikke, men det hender jeg tester fra 10 dpo eler 11

Jeg er på januar 15, men dere får holde liv i juli 15 om dere kommer dit!
det var det jeg mente... litt umulig for deg og komme dit :p men det blir spennende å følge deg her ute :D

Da har dere strengt tatt plass, mulig dere må kjøpe en litt annen type bil bare... Hadde vel ikke hatt plass til tvillingvogn i baggasjen om dere bruker alle setene i bilen?

Bruker vi alle setene har vi ikke plass til vogn, i det hele tatt.Eller hunden.

Hunden har vi ikke med oss annet enn på ferie da, og til dyrelegen i ny og ne (men da er ikke ungene med, bare mannen og hunden, og de tar gjerne den andre bilen)

Pga hunden har vi takboks for å komme oss på ferie som det er med TO unger, og INGEN vogn.

Æææ dere må ikke skravle så mye så jeg fallet ned under 30 :p

Så lenge de som skravler er over deg, så skader det ikke.

Men jeg var akkurat på plassen under deg sist...

JEg forsøker å legge meg sånn ca etter ny klokke i kveld. Jeg kommer til å slite med å holde meg våken på kveldene den neste uka. Og ha desto lettere for å stå opp, så jeg kommer meg sikkert i svømmehallen på tirsdag :)

Blir spennende å se hva du gjør nå da.

Det avhenger egentlig mest av mannen. Jeg tar jo tester sammen med ham (tar urinprøven i et glass først) og det er stort sett han som bestemmer når jeg begynner, for selv får jeg jo altså testeskrekk på morgenen, med tilhørende testetrang på kvelden, men DET er jo ikke et aktuelt tidspunkt så lenge før ikm.

Bruker vi alle setene har vi ikke plass til vogn, i det hele tatt.Eller hunden.

Hunden har vi ikke med oss annet enn på ferie da, og til dyrelegen i ny og ne (men da er ikke ungene med, bare mannen og hunden, og de tar gjerne den andre bilen)

Pga hunden har vi takboks for å komme oss på ferie som det er med TO unger, og INGEN vogn.
Får kjøpe en minibuss da:)

Back
Topp