Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jasså? Har du unntak fra reglene? Når skjer det? Hvert jubelårhihihi
Jeg er på januar 15, men dere får holde liv i juli 15 om dere kommer dit!
det var det jeg mente... litt umulig for deg og komme ditJeg er på januar 15, men dere får holde liv i juli 15 om dere kommer dit!
Det er absolutt folk der inne, for all del, men ikke nok aktivitet til at jeg bare kan vanke på januar 15 en hel kveld liksom...Dødt på januar 2015? Husker det var mye liv inne på forrige termin forum jeg var på![]()
ja det er detlange dager med nedtelling
![]()
Da har dere strengt tatt plass, mulig dere må kjøpe en litt annen type bil bare... Hadde vel ikke hatt plass til tvillingvogn i baggasjen om dere bruker alle setene i bilen?
men nå går mannen å legger seg så jeg må komme meg i sengsnakkes i morgen
håper dere får en fin kveld videre.
Æææ dere må ikke skravle så mye så jeg fallet ned under 30![]()
Æææ dere må ikke skravle så mye så jeg fallet ned under 30![]()
Er du lenger ned enn 30? Hvor?Æææ dere må ikke skravle så mye så jeg fallet ned under 30![]()
Blir spennende å se hva du gjør nå da.Jeg tester aldri POSITIVT før tidligst 12 dpo, derfor gidder jeg egentlig ikke, men det hender jeg tester fra 10 dpo eler 11
Er du lenger ned enn 30? Hvor?
De jukser og flytter til fb. Det liker jeg skikkelig dårlig.Får håpe det er masse liv på juli, hvis vi kommer ditkjedelig at ikke flere benytter seg av forumene da
![]()
Blir spennende å se hva du gjør nå da.
De jukser og flytter til fb. Det liker jeg skikkelig dårlig.
Får kjøpe en minibuss daBruker vi alle setene har vi ikke plass til vogn, i det hele tatt.Eller hunden.
Hunden har vi ikke med oss annet enn på ferie da, og til dyrelegen i ny og ne (men da er ikke ungene med, bare mannen og hunden, og de tar gjerne den andre bilen)
Pga hunden har vi takboks for å komme oss på ferie som det er med TO unger, og INGEN vogn.
Utrolig flinke dere har vært til å skravle i kveld..