Felles skravle 2015

jeg har forøvrig ingen planer om å bli med termingruppa inn på fb.
Det har ikke jeg gjort heller, men merker at mange andre har gjort det. Nesten dødt på januar allerede. Var uheldig med juli 13 også. Bare 3-4 som er innom der... Ingen som har sagt et ord i skravletråden på et år...

Det har ikke jeg gjort heller, men merker at mange andre har gjort det. Nesten dødt på januar allerede. Var uheldig med juli 13 også. Bare 3-4 som er innom der... Ingen som har sagt et ord i skravletråden på et år...

Dødt på januar 2015? Husker det var mye liv inne på forrige termin forum jeg var på :)

Kan du ikke teste fra dpo 11?

Vi får se, jeg utviller testeskrekk etterhvert som vi kommer nærmere, og venter somregel til den dagen jeg skulle begynt å spotte er over. Og da har jeg somregel begynt å spotte, så da terster jeg ikke..

nei så kiipt... hvis vi kommer i juli skal vi holde den i live :)

Ser den! Tvillinger kan vel med trygghet dele rom om størrelsen på soverommet tilsier det. Her har vi tre små soverom. Ikke sjans til at noen kunne ha delt rom her... Håper for deres del at det ikke blir tvillinger!

De to vi har deler soverom pr i dag, og det er vel det minste soverommet i huset. (så lenge hun har 120-seng går det fint med skap og kommode i tillegg, men da har de lekerom i tillegg da)

Vi får se, jeg utviller testeskrekk etterhvert som vi kommer nærmere, og venter somregel til den dagen jeg skulle begynt å spotte er over. Og da har jeg somregel begynt å spotte, så da terster jeg ikke..

OK. Hadde ikke klart å la være jeg :p får håpe du slipper å spotte :)

De to vi har deler soverom pr i dag, og det er vel det minste soverommet i huset. (så lenge hun har 120-seng går det fint med skap og kommode i tillegg, men da har de lekerom i tillegg da)
Da har dere strengt tatt plass, mulig dere må kjøpe en litt annen type bil bare... Hadde vel ikke hatt plass til tvillingvogn i baggasjen om dere bruker alle setene i bilen?

men nå går mannen å legger seg så jeg må komme meg i seng ;) snakkes i morgen :D håper dere får en fin kveld videre.

siden juni bare :) men må være optimistisk. prøvde 6 mnd før nr 1 satt så håper det skal klaffe før med nr 2 :)

Det må man være! Jeg ble gravid med ppiller første gangen jeg ble gravid, men mistet uke 18. Å med jenta mi var det på første forsøk og kun 2 aksjer! :p så håper det går fort nå også :) er på 3pp.

Back
Topp