ja tenk for en flott gjeng vi skulle blittVært kjempe koselig det ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja tenk for en flott gjeng vi skulle blittVært kjempe koselig det ja![]()
noen får positiv 9 dpo også men ikke så mange![]()
ja tenk for en flott gjeng vi skulle blitt![]()
Det har ikke jeg gjort heller, men merker at mange andre har gjort det. Nesten dødt på januar allerede. Var uheldig med juli 13 også. Bare 3-4 som er innom der... Ingen som har sagt et ord i skravletråden på et år...jeg har forøvrig ingen planer om å bli med termingruppa inn på fb.
haha... har sett flere som har fått positiv da, men tror ikke jeg kommer til å få det. så venter til 11-12 dpo før jeg tester her.Må ikke si slik! da begynner testetøsen i meg sikkert på dpo 9![]()
Det har ikke jeg gjort heller, men merker at mange andre har gjort det. Nesten dødt på januar allerede. Var uheldig med juli 13 også. Bare 3-4 som er innom der... Ingen som har sagt et ord i skravletråden på et år...
Kan du ikke teste fra dpo 11?
nei så kiipt... hvis vi kommer i juli skal vi holde den i liveDet har ikke jeg gjort heller, men merker at mange andre har gjort det. Nesten dødt på januar allerede. Var uheldig med juli 13 også. Bare 3-4 som er innom der... Ingen som har sagt et ord i skravletråden på et år...
Sara tester aldri før tidligst dpo12!Kan du ikke teste fra dpo 11?
Ser den! Tvillinger kan vel med trygghet dele rom om størrelsen på soverommet tilsier det. Her har vi tre små soverom. Ikke sjans til at noen kunne ha delt rom her... Håper for deres del at det ikke blir tvillinger!
haha... har sett flere som har fått positiv da, men tror ikke jeg kommer til å få det. så venter til 11-12 dpo før jeg tester her.![]()
haha... har sett flere som har fått positiv da, men tror ikke jeg kommer til å få det. så venter til 11-12 dpo før jeg tester her.![]()
siden juni bareDet hadde vi blitt japrøvd lenge du eller?
Sara tester aldri før tidligst dpo12!
Jeg er på januar 15, men dere får holde liv i juli 15 om dere kommer dit!nei så kiipt... hvis vi kommer i juli skal vi holde den i live![]()
Vi får se, jeg utviller testeskrekk etterhvert som vi kommer nærmere, og venter somregel til den dagen jeg skulle begynt å spotte er over. Og da har jeg somregel begynt å spotte, så da terster jeg ikke..
Jasså? Har du unntak fra reglene? Når skjer det? Hvert jubelårJoda, det hender, men somregel gjør jeg ikke det, nei
ja det er detSkal prøve å holde meg til dpo 11 jeg ogsåmen det virker som det er en evighet til!
![]()
Da har dere strengt tatt plass, mulig dere må kjøpe en litt annen type bil bare... Hadde vel ikke hatt plass til tvillingvogn i baggasjen om dere bruker alle setene i bilen?De to vi har deler soverom pr i dag, og det er vel det minste soverommet i huset. (så lenge hun har 120-seng går det fint med skap og kommode i tillegg, men da har de lekerom i tillegg da)
siden juni baremen må være optimistisk. prøvde 6 mnd før nr 1 satt så håper det skal klaffe før med nr 2
![]()