hihi... er faktisk 2 år siden jeg spilte sist på fb, om det ikke er lengre siden. usikker, men lenge siden
Jeg registrerte meg på fb i fjor jeg.... sent ute....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hihi... er faktisk 2 år siden jeg spilte sist på fb, om det ikke er lengre siden. usikker, men lenge siden
ikke det jeg menerHver historie er unik, og det er ikke noen konkurranse om hvem som har hatt det tøffest. Vi bare støtter hverandre.
ikke det jeg menervanskelig å beskrive men man håper jo på det beste for alle
![]()
Nummer 1 er født i 2008, han er skolegutt. Nummer to i 2011
har vært der lenge, men slettet meg flere ganger. til slutt måtte jeg melde meg inn igjen for mange tok det som ett selvfølge at man var inne. så når de delte en nyhet regner de med at alle får det med seg. som feks ett vennepar av oss giftet seg og annonserte det kun på fb. følte oss litt dum 6 mnd etter og ikke viste det, de trodde jo vi hadde fått med oss det så de hadde ikke sagt noe.Jeg registrerte meg på fb i fjor jeg.... sent ute....
håper jeg får en flott gjeng å være på terminforum med... ønsker jo helst å ha med alle som er her inne og ikke er gravide enda. (siden det ikke er mulig å få med absolutt alle, mange er jo allerde gravide)
ja enkelte får man bedre kontakt med, og har kjemi med...Ja, de gjør man. På en måte noen mer enn andre, men likevel det beste for alle.
samme her. er på cd 12 i dag.. så el er like rundt gjørnet. dpo er hjertelig velkommen men ikke trHåper jeg åhåper virkelig på ett juli barn nå! Tr reiste i dag og er ikke velkommen på mange mnd nå!
samme her. er på cd 12 i dag.. så el er like rundt gjørnet. dpo er hjertelig velkommen men ikke tr![]()
samme her. er på cd 12 i dag.. så el er like rundt gjørnet. dpo er hjertelig velkommen men ikke tr![]()
jepp... ikm uke 46 du også da?Skjønner behovet for en mann i go'hjørnet da.
9 dpo jeg
Skjønner behovet for en mann i go'hjørnet da.
9 dpo jeg
Skal teste snart du da?![]()
håper på det, hadde vært morro om det hadde blitt en baby boom og alle som har muligheten til å nå juli blir gravide nåKanskje vi kommer i samme termin forum daer på cd 7 i dag jeg...
aaah.. se der... øya funker ikkeuke 44
Jeg er 9 dpo, ikke cd 9
Ja, en eller annen gang. Om jeg ikke begynner å¨spotte
håper på det, hadde vært morro om det hadde blitt en baby boom og alle som har muligheten til å nå juli blir gravide nå(ønsketenking <3 )
Ser den! Tvillinger kan vel med trygghet dele rom om størrelsen på soverommet tilsier det. Her har vi tre små soverom. Ikke sjans til at noen kunne ha delt rom her... Håper for deres del at det ikke blir tvillinger!Jeg er SLETT IKKE klar for tvillinger. Vi har to fra før, og tvillinger blir fire. Vi har syvseter, men det er sånn 5+2 hvor det er 3 fullverdige seter med isofix på andre rad så vi kan ha tre bilstoler, men det finnes nesten ikke stoler som er godkjent for tredje seterad. For det er litt sånn ekstraseter. (Vi har altså en smax) Huset har fire soverom.''
Vi skal vel få PLASS til tvillinger i dette huset, men jeg er ikke klar for det nei.''
Men vi tar det som det kommer
noen får positiv 9 dpo også men ikke så mangeKan du ikke teste fra dpo 11?