Felles skravle 2015

Hver historie er unik, og det er ikke noen konkurranse om hvem som har hatt det tøffest. Vi bare støtter hverandre.
ikke det jeg mener :) vanskelig å beskrive men man håper jo på det beste for alle :)

Jeg registrerte meg på fb i fjor jeg.... sent ute....
har vært der lenge, men slettet meg flere ganger. til slutt måtte jeg melde meg inn igjen for mange tok det som ett selvfølge at man var inne. så når de delte en nyhet regner de med at alle får det med seg. som feks ett vennepar av oss giftet seg og annonserte det kun på fb. følte oss litt dum 6 mnd etter og ikke viste det, de trodde jo vi hadde fått med oss det så de hadde ikke sagt noe.

håper jeg får en flott gjeng å være på terminforum med... ønsker jo helst å ha med alle som er her inne og ikke er gravide enda. (siden det ikke er mulig å få med absolutt alle, mange er jo allerde gravide ;) )

Håper jeg å :) håper virkelig på ett juli barn nå! Tr reiste i dag og er ikke velkommen på mange mnd nå!

Jeg er SLETT IKKE klar for tvillinger. Vi har to fra før, og tvillinger blir fire. Vi har syvseter, men det er sånn 5+2 hvor det er 3 fullverdige seter med isofix på andre rad så vi kan ha tre bilstoler, men det finnes nesten ikke stoler som er godkjent for tredje seterad. For det er litt sånn ekstraseter. (Vi har altså en smax) Huset har fire soverom.''

Vi skal vel få PLASS til tvillinger i dette huset, men jeg er ikke klar for det nei.''

Men vi tar det som det kommer
Ser den! Tvillinger kan vel med trygghet dele rom om størrelsen på soverommet tilsier det. Her har vi tre små soverom. Ikke sjans til at noen kunne ha delt rom her... Håper for deres del at det ikke blir tvillinger!

Back
Topp