Felles skravle 2015

He he he synes de har tilgang på så mye fancy bakegreier som vi ikke ha i Norge! Ulike sjokolader og hjelpemidler og sånn! Skal man kjøpe tilsvarende her må man på nett og betale i dyre dommer.
Man kan gjøre mye med litt fodant og konditorfarge.
Har eksperimentert litt med det, men jeg er langt fra det de der presterer :P

For eksempel, her er edderkoppen jeg lagde og satte på kaken forrige halloween
edd.jpg

• Liker
Reactions: EJ
Vi reiser til trheim:) godt å komme seg bort på langweekend på hotell, en tur på ikea og i tillegg ul :)
åh det hørtes digg ut! Langweekend på hotell.. *drømme*

*Spiller mariocart med guttungen*

Da har ungene rast fra seg litt på lekeplassen med far mens jeg handlet litt mat, og så drar mannen avsted for å kjøpe meg ny pc. Om han finner en han blir fornøyd med da, ingen garanti.

Og jeg skal visst lage "lasagne" med spagetti om et par timer, for det serverte min stesvigermor i sommer, og det likte ungene, så det ville mannen prøve. Dvs, det blir jo reelt sett i dette tilfellet egentlig gratinert kjøttsaus med spagetti, tenker jeg. Et dolmioglass som jeg kjører med stavmikser og sper med litt vann (det er så digre klumper med tomat og svære flak av løk i den, og jeg antar pastaen vil stjele litt veske, så jeg tilsetter litt ekstra. Saus og stekt kjøttdeig blandes og legges lagvis med spagetti og dekkes med ost. Sånn ca, tror jeg. Altså ikke helt etter stesvigermor sin familieoppskrift da, men det er da mat. Burde hatt baguetter til, evt be mannen ta med en loff hjem?

Endelig ferdig med handelen for i dag :)
Var utrolig mange ute i samme ærende som meg i dag.
Nå er jeg utslitt.
Sitter og slapper an nå.
Om ikke alt for lenge skal jeg begynne på maten mannen og skal spise i kveld :)

Ikke for å skuffe deg, men når man går på piller så får man ikke EL, fordi om du glemte pillene noen dager så er det ikke sikkert du har hatt EL. Eneste som kan gi deg svar på om du er gravid er g-test eller en blodprøve hos lege. Ville ikke ha fortsatt med piller om du trur du er gravid, ikke bra for et foster. Lykke til :)
Takk for svar :) tror at jrg trengte bare en liten bekreftelse :) jeg avslutter med pillene fra og m idag. Vi skal jo starter å prøve nå likavel :) har ikke mottat billig strimmelene enda. Håper de kommer senere idag :)

• Liker
Reactions: EJ
Back
Topp