Felles skravle 2015

I dag er det akkurat en uke til jeg skal på 3D/4D ul!:) gleder meg. Får med minnepenn med video i tillegg til bilder. *full nedtelling* :D
Så utrolig gøy :)
Vi skal bare på vanlig UL.
Var ikke på 3D med de andre og det føles liksom litt urettferdig å gjøre et unntak denne gang

Lykken når du har skikkelig vondt i ryggen:
En liten jente på 2 år som begynner å sparke det i ryggen, og som ler høyt når du ber henne fortsette siden hun treffer akkurat rett og det kjennes ut som massasje :P

Var ikke på 3D med de andre og det føles liksom litt urettferdig å gjøre et unntak denne gang
Litt sånn føler jeg det også.

Om jeg blir gravid skal jeg på tidlig ul, men det har jeg sånnsett vært med de andre også, alltid av medisinske grunner (da blødning, nå pergo)

Yngste (tror jeg det var) fikk vi se litt 3d på ordinær ul fordi legen byttet over av en grunn jeg ikke husker.

Men jeg har ikke planer om å dra på 3d nei

Nå må jeg skravle litt så jeg ikke detter ned! Hvordan er lørdagen?

Vi ville gjerne ha 3D, men vi fikk ikke noe fine bilder. Neste gang skal vi på en annen klinikk og litt tidligere i svangerskapet. Tenker for snuppa sin del også, for å se lillebrøster litt tydeligere. Om vi er så velsignet å får bli gravide en gang :)

Da har jeg spist frokost.
Ble sittende å svitse på TV'n, og kom over kanalen "food network" med temaet halloween.
Utrolig stilig mye av det de lager.
Håper det vil være like flinke til å ha et annet tema når desember kommer :)
Er det amerikansk så vil jeg tro de smeller til ved jul også ;) De tar liksom litt av i høytidene!

Syns det var artig å se.
Det var en kakebake konkurranse med halloween som tema, og for noen fantastiske kaker det ble :)
Ble nesten flau over den jeg lagde i fjor :P
He he he synes de har tilgang på så mye fancy bakegreier som vi ikke ha i Norge! Ulike sjokolader og hjelpemidler og sånn! Skal man kjøpe tilsvarende her må man på nett og betale i dyre dommer.

Back
Topp