Har ikke lest sånn på planene/programmet. Regner med vi er i bursdag når klovnen er på scenen.Trur me Slepp unna klovn hermen masse andre ting som skulle skje visstnok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke lest sånn på planene/programmet. Regner med vi er i bursdag når klovnen er på scenen.Trur me Slepp unna klovn hermen masse andre ting som skulle skje visstnok.
Hadde vore like greitt for min del i alle fallHar ikke lest sånn på planene/programmet. Regner med vi er i bursdag når klovnen er på scenen.
Det blir koseligReise hjem til gubben er planen idagdin?
Haha... ballongene er morsomme. Klovnen kikker vi ikke påHadde vore like greitt for min del i alle faller ikkje så innmari glad i klovnar
![]()
Hørtes koselig utI dag skal vi på amfi på prisfest. Så skal vi i barnebursdag etter duppen. Så det blir frøken kos hele dagendet blir kos det
![]()
Ja, ballongar er alltid kjektHaha... ballongene er morsomme. Klovnen kikker vi ikke på![]()
Ja tror vi skal få en kjempe fin dagHørtes koselig ut![]()
Ja. Det er så fasinerende hvordan de blirJa, ballongar er alltid kjekt![]()
Og så ser det så enkelt ut å lage alt muligJa. Det er så fasinerende hvordan de blir![]()
Ja. Har prøvet selv. Men liker ikke når de smellerOg så ser det så enkelt ut å lage alt mulig![]()
Det blir braDet blir koseligVi skal få på benkeplate i dag
Og forhåpentligvis få opp tapet
Nei det blir tettere og tettere mellom plassene.Jeg må visst skravle mer ser jeg , hjalp ikke med pangstart i starten av mnd.
Jeg ser det , har rast ned mange plasser siste uken.Nei det blir tettere og tettere mellom plassene.