Felles skravle 2015

Håper ikke på slikt lenger. Regner bare med at hun våkner. Om hun ikke gjør det, er det bonus. Kommer nok til å fortsette slik i noen uker til...
Hvordan gikk det inatt?

Halloen damer:)

Jeg har prøvd å finne ut hvir jeg kan spørre om boe som plager meg men siden dette var et skravke tråd så tenkte jeg at jeg kunne spørre dere :)

Jeg var på sykehuset i begynnelsen av september fordi jeg har endometriose,Men når jeg var på sykehuset så var alt fint der inne (var så glad) og vsr antakeligvis mellom to mensen på den tiden. men siden vi så en slags cyste som vi ikkje viste hva det var, så sier legen at jeg skal gå på p piller 3 mnd på rad (hoppe over mensen). Når jeg kom hjem så mistet jeg så klart resepten på p pillen og jeg hadde to brett av Loette hjemme. Gikk på p piller tidligere men sluttet på de pga hormoner plager og glemte alltid å ta pillene

Jeg fikk mensen 24 sept og starta på pillene førstedag på mensen. Hadde mensen i 7 dager, vanligvis så har jeg mensen i 4 dager. Jeg glemte to piller på den første uken på første brettet. Så var jeg hos kjæresten min når jeg hadde eggløsning og glemte å ta pillene 3 dager på rad og d var når jeg hadde eggløsning. Hadde mellomblødning tror jeg to dager( d var mer utflod med gammelt blod ish) regner m d var mellomblødning.

En uke før "mensen" så stakk det så mye på venstre siden i lysken eller eggstokken.. Så var litt stikking på høyre siden også. Først så tenkte jeg at jaja.. Da kom endometriosen tilbake tenkte jeg. Men så kom kvalmen og er så trøtt og sliten men når æ først e på jobb så gjør jeg jobben min. Så er det de ømme brystene. Jeg tok en graviditettest 2dager før mens selvom jeg hoppet over mensen men det var negativ. Alle på jobb tror at jeg er gravid men jeg tenker at det er umulig fordi jeg går på p piller. Dette blir en lang historie men det er dette jeg går gjennom og jeg vil ikke gi for høye forventninger til gubben uten at jeg selv vet hva som skjer. Vi skal ikke begynne med prøvingen før April 2015

Bestilt meg tester. Håper det kommer imorra:/
Ikke for å skuffe deg, men når man går på piller så får man ikke EL, fordi om du glemte pillene noen dager så er det ikke sikkert du har hatt EL. Eneste som kan gi deg svar på om du er gravid er g-test eller en blodprøve hos lege. Ville ikke ha fortsatt med piller om du trur du er gravid, ikke bra for et foster. Lykke til :)

God morgen :) planen din idag?

Aner ikke

Straks lage frokost, enten mens ungene ser tv eller mens yngste finner at at mer enn tre cm fra mamma kan man ikke være.

Mannen har bedt om å få sove til 8.30. Så skal vi spise sammen.
(Lørdag er hans sovedag, søndag er min)

Jeg har litt lyst å se om vi kommer oss i svømmehallen, men den er bare åpen 10-14 så vi får se om vi rekker det. (Opprinnelig var planen å gjøre det på søndag, men det var før vi fikk vite at vi skal i kirka. Og på "kirkekaffi" hos min bror, altså besøke dem og leke sammen, hvilket vi altså aldri fikk tid til sist helg og vi prøver å få det til så ofte vi klarer.)

Mannen sier jeg skal få meg ny pc i dag, så kan han arve denne (som egentlig er vår felles...) Han må bare kjøpe ny ram til den, for noe av den har visst dødd, så han måtte ta den ut, ellers funka ikke pc'n i et hele tatt, men nå er den ustabil og i det hele tatt.

Vi skal jo nødvendigvis handle litt, rydde litt, vaske litt... Vi får se

du da?

Aner ikke

Straks lage frokost, enten mens ungene ser tv eller mens yngste finner at at mer enn tre cm fra mamma kan man ikke være.

Mannen har bedt om å få sove til 8.30. Så skal vi spise sammen.
(Lørdag er hans sovedag, søndag er min)

Jeg har litt lyst å se om vi kommer oss i svømmehallen, men den er bare åpen 10-14 så vi får se om vi rekker det. (Opprinnelig var planen å gjøre det på søndag, men det var før vi fikk vite at vi skal i kirka. Og på "kirkekaffi" hos min bror, altså besøke dem og leke sammen, hvilket vi altså aldri fikk tid til sist helg og vi prøver å få det til så ofte vi klarer.)

Mannen sier jeg skal få meg ny pc i dag, så kan han arve denne (som egentlig er vår felles...) Han må bare kjøpe ny ram til den, for noe av den har visst dødd, så han måtte ta den ut, ellers funka ikke pc'n i et hele tatt, men nå er den ustabil og i det hele tatt.

Vi skal jo nødvendigvis handle litt, rydde litt, vaske litt... Vi får se

du da?
Høres ut som en fin dag det :) skal du ha en laptop eller stasjonær?

Skal ut på shopping med mamma, etterhvert skal jeg kjøre hjem til min samboer så er planen å ha en kjærestekveld :)

Laptop,helt klart. Jeg bruker den i sofaen.

Hva er planene for i dag? :)

Back
Topp