Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For 23 er så sent... Om ungen våkner ender jeg ikke opp med 4 timer sammenhengende hverken før eller etter... Trenger de fire timene. Blir så sliten av så mye brudd i sovingen...Hvorfor 22?
God natt! Sovner strax selvnå skal jeg også finne sengen, filmen jeg så på er ferdig... så ikke mer å sitte oppe for![]()
Hva så du og hvor gikk den? Du får sove godtnå skal jeg også finne sengen, filmen jeg så på er ferdig... så ikke mer å sitte oppe for![]()
Sånn ja, håper hun ikke våkner i nattFor 23 er så sent... Om ungen våkner ender jeg ikke opp med 4 timer sammenhengende hverken før eller etter... Trenger de fire timene. Blir så sliten av så mye brudd i sovingen...
Har du lyset av eller på?God natt! Sovner strax selv
Da er det bare å håpe man sovner rasktGod natt! Sovner strax selv
Av så klartHar du lyset av eller på?
Håper ikke på slikt lenger. Regner bare med at hun våkner. Om hun ikke gjør det, er det bonus. Kommer nok til å fortsette slik i noen uker til...Sånn ja, håper hun ikke våkner i natt
Slo det nettopp av jeg også...Av så klart![]()
Natta snille, søte og takk for nok en bra telefonsamtale! 4 timer med deg føles som 5 minutter!Nei da sier jeg også god natt!
Min gav streng beskjed om at der gikk grensen. Det kom han ikke til å gjøre. Passa derfor greit jeg ikke har fått en eneste cravingNår jeg ser tegne-striper som den tanker jeg ofte at mannen kanskje slipper *litt* for lett unna
Har aldri sendt han ut for å skaffe noe selv om jeg til tider har hatt lyst
Hvilken dpo?Halloen damer![]()
Jeg har prøvd å finne ut hvir jeg kan spørre om boe som plager meg men siden dette var et skravke tråd så tenkte jeg at jeg kunne spørre dere
Jeg var på sykehuset i begynnelsen av september fordi jeg har endometriose,Men når jeg var på sykehuset så var alt fint der inne (var så glad) og vsr antakeligvis mellom to mensen på den tiden. men siden vi så en slags cyste som vi ikkje viste hva det var, så sier legen at jeg skal gå på p piller 3 mnd på rad (hoppe over mensen). Når jeg kom hjem så mistet jeg så klart resepten på p pillen og jeg hadde to brett av Loette hjemme. Gikk på p piller tidligere men sluttet på de pga hormoner plager og glemte alltid å ta pillene
Jeg fikk mensen 24 sept og starta på pillene førstedag på mensen. Hadde mensen i 7 dager, vanligvis så har jeg mensen i 4 dager. Jeg glemte to piller på den første uken på første brettet. Så var jeg hos kjæresten min når jeg hadde eggløsning og glemte å ta pillene 3 dager på rad og d var når jeg hadde eggløsning. Hadde mellomblødning tror jeg to dager( d var mer utflod med gammelt blod ish) regner m d var mellomblødning.
En uke før "mensen" så stakk det så mye på venstre siden i lysken eller eggstokken.. Så var litt stikking på høyre siden også. Først så tenkte jeg at jaja.. Da kom endometriosen tilbake tenkte jeg. Men så kom kvalmen og er så trøtt og sliten men når æ først e på jobb så gjør jeg jobben min. Så er det de ømme brystene. Jeg tok en graviditettest 2dager før mens selvom jeg hoppet over mensen men det var negativ. Alle på jobb tror at jeg er gravid men jeg tenker at det er umulig fordi jeg går på p piller. Dette blir en lang historie men det er dette jeg går gjennom og jeg vil ikke gi for høye forventninger til gubben uten at jeg selv vet hva som skjer. Vi skal ikke begynne med prøvingen før April 2015
Bestilt meg tester. Håper det kommer imorra:/
Hadde eggløsning 4-8 oktober og mensen startet 24 sept og varte i 7 dagerHvilken dpo?
Skulle hatt mensen på tirsdag t fredag men den kom aldri. Er 5 dager siden jeg skulle hatt mensen. Tar en test idag så får man se. KrysserHvilken dpo?