Kommer til å kikke fordi jegUffda høres ikke ut som det lureste. Da vet vi det. Holde oss borte fra speil de første ukene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer til å kikke fordi jegUffda høres ikke ut som det lureste. Da vet vi det. Holde oss borte fra speil de første ukene![]()
Ser for meg han ligger svima av i senga vedsiden av degJeg vil det men tviler på at han egentlig er i rommet når det skjermen han kan jo overaske
Jeg har handlet null!Jeg har handla to, skal handle resten i helga og neste uke!
Men du er duKommer til å kikke fordi jeg![]()
Ja, bryr meg ikke veldig om hun har hår eller ikke for hun blir jo nydelig uansettMen vi begge to fikk masse hår veldig fort da! Hørt om flere som ikke får hår før de 3 år
Hihi, men du har god tid endaJeg har handlet null!
Håper og trur ikke detHaha, han svimer nok av!
Hihi jeg var også skallaMamma og de hadde på en liten sløyfe som de fikk låne på sykehuset når de tok "nyfødt bilde"
Mørke babylokker krøller høres nydelig ut
![]()
Å? Fikk han ikke hår før han var tre?Du har nok hørt om mannen min.Greit nok om det bare er i starten ja, men jeg også synes flere år er lenge.
Jeg skal sende bilde sv de jeg finnerVil også ha nye ser du!
Jeg har ikke noe interesse av detMen du er duHaha jeg tør ikke!
Klart det er lovJa. Det er jo supersøt med sånne babylokker. Lov å innrømme at man har litt lyst til å gi akkurat de genene videre?![]()
Gjør detJeg skal sende bilde sv de jeg finner![]()
Men vet hva jeg skal kjøpeHihi, men du har god tid enda![]()
Takk, blir til at man sitter og ser mye på henne ja ♡ Og forelsket blir man!
HahaSer for meg han ligger svima av i senga vedsiden av deg![]()
Nei altså.. Er ikke så veldig interessert i å glo oppi derJeg har ikke noe interesse av det![]()
Haha det er jegMen du er duHaha jeg tør ikke!