Felles skravle 2015

Haha, min kan ikke høre om livmor før han mister matlysta så han kommer til å vente på grønt lys før han nærmer seg glufsa
Ha ha!! Og han skal klippe navlestrengen eller? :P

Ja plutselig er jula over å da er det ikke lenge til termin :o :D
Nettopp! <3 Det går fort mot jul nå altså.. Herregud.. Julegaver... Jeg har ikke begynt enda

Veldig lov å skylde på det!!

Haha.. Tja. Det er bare sånn. Heldigvis er mannen god på å dra meg i gang, så vi får gjort klart til vinteren.

De jeg kjenner sier at det ble forunderlig normalt igjen etter hvert. På mystisk og uforklarlig vis.

Jeg kjenner en som så, i et medbrakt speil til sykehuset, i dusjen samme kveld som fødselen (fødte på morgenen/natten før). Hun fortalte meg det på fylla en gang (må vel legge til at hun er fryktelig sjelden på festlige sammenkomster etter at hun ble mamma). Jeg hadde nok aldri fått detaljene om hun ikke hadde vært full, men jeg har altså fått detaljene. Og jeg skal nok holde meg godt unna speil de første ukene ja.
Uffda høres ikke ut som det lureste. Da vet vi det. Holde oss borte fra speil de første ukene :P

Mannen var skallet og fikk ikke hår på lenge. Jeg hadde mørke krøller, skikkelig babylokker. Så jeg håper hår-baby-genene kommer fra meg. :p Selv om det virkelig ikke spiller noen rolle. Jeg er jo ganske desperat etter å få en baby i det hele tatt. Hår er fryktelig langt ned på listen altså. :p
He he skjønner det. Og babyen kommer til å være nydelig uansett! <3

De jeg kjenner sier at det ble forunderlig normalt igjen etter hvert. På mystisk og uforklarlig vis.

Jeg kjenner en som så, i et medbrakt speil til sykehuset, i dusjen samme kveld som fødselen (fødte på morgenen/natten før). Hun fortalte meg det på fylla en gang (må vel legge til at hun er fryktelig sjelden på festlige sammenkomster etter at hun ble mamma). Jeg hadde nok aldri fått detaljene om hun ikke hadde vært full, men jeg har altså fått detaljene. Og jeg skal nok holde meg godt unna speil de første ukene ja.
Oi samme dag som fødselen?! Nei jeg vil ikke meg selv så vondt!

Back
Topp