Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen din tørr vell for degTror ikke jeg tør jeg!
Veldig lov å skylde på det!!Jeg har vært sånn lenge. Haha.. Tiltaksløs og sliten. Jeg skylder på været (og prøvinga).
Kanskje derfor jeg skvetter litt når jeg nyserOff ikke nevn det en gang
Det skurrer fælt herKniping? Hæ? Må vi knipe![]()
Nååh jeg smelterTar sutt gjør hun også!Veldig glad for det. Vil ikke ha alltid, men stort sett
Hva er kniping liksomKniping? Hæ? Må vi knipe![]()
Haha det gjør det her ogsåKanskje derfor jeg skvetter litt når jeg nyser![]()
Måtte sy fire sting. Stinga var borte alt! Men det var liksom så... Slapt! Ordet glufse kom plutselig til sin rett!Uff... Var det så galt. :/ Måtte du sy?
Aldri hørt om!Hva er kniping liksom![]()
Tar sutt gjør hun også!Veldig glad for det. Vil ikke ha alltid, men stort sett
Så flinkTar sutt gjør hun også!Veldig glad for det. Vil ikke ha alltid, men stort sett
Wææh.. Rart altså... Men den blir nok seg selv igjen, får en håpeMåtte sy fire sting. Stinga var borte alt! Men det var liksom så... Slapt! Ordet glufse kom plutselig til sin rett!
Det spørsKanskje derfor jeg skvetter litt når jeg nyser![]()
Det ble enkeltnavn! Vi skulle egentlig ha dobbelt, men det passet ikke til jenta!Skjønner godt du er stolt over hundobbelt eller enkelt navn?
Ikke tenk dagernå kjennes 82 dager veldig lenge....
Vil ha hun nå jeg ♡nå kjennes 82 dager veldig lenge....
Det ble enkeltnavn! Vi skulle egentlig ha dobbelt, men det passet ikke til jenta!
Det gjør nok detWææh.. Rart altså... Men den blir nok seg selv igjen, får en håpe![]()
Glufsa blir nok stram igjen snartMåtte sy fire sting. Stinga var borte alt! Men det var liksom så... Slapt! Ordet glufse kom plutselig til sin rett!