Kommet deg til sengs?Neida, forlot bare sofaen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommet deg til sengs?Neida, forlot bare sofaen![]()
Jeg innfrir visst ikke 100% før renselsen er overHaha, søte mannen![]()
Håper det!Det blir nok fint det også![]()
Hihi søt han erJa mannen har jo gleda seg til jeg skulle bli MILF siden januar![]()
Jada, ligger her jeg og bestevennen min halsbrannKommet deg til sengs?
Ha ha good good!Neida, forlot bare sofaen![]()
Nei, og det forstår jeg godt!! Man skal føle seg 100% komfortabelJeg innfrir visst ikke 100% før renselsen er overHan kikka så veldig på meg en dag, så spurte jeg om det var fint at jeg hadde fått tilbake kroppen min? "Ja, blir fint når jeg får tilbake kroppen din også.." mumlet han til svar
Altså, han får iallefall gjort noe da, jeg da?! Sukk..
Hihi, håper min synes jeg er like sexy etter fødsel som din synes om degJeg innfrir visst ikke 100% før renselsen er overHan kikka så veldig på meg en dag, så spurte jeg om det var fint at jeg hadde fått tilbake kroppen min? "Ja, blir fint når jeg får tilbake kroppen din også.." mumlet han til svar
Altså, han får iallefall gjort noe da, jeg da?! Sukk..
Frøkena gitt slipp på puppem da ?Ha ha good good!ble bekymra nå!
Ugh jeg savner ikke mr. halsbrann.. men jeg var ikke så veldig plaga heldigvis. Får spørsmål om jeg hadde mye halsbrann når folk ser sveisen til lillemor daJada, ligger her jeg og bestevennen min halsbrann![]()
Det tenker jeg han gjør! Man glemmer jo hvordan man så ut før! Ser bare kula!Hihi, håper min synes jeg er like sexy etter fødsel som din synes om deg![]()
Da er vi to!!! Herlig vettuJada, ligger her jeg og bestevennen min halsbrann![]()
Har heldigvis ikke så mye, men noen dager.. BlææUgh jeg savner ikke mr. halsbrann.. men jeg var ikke så veldig plaga heldigvis. Får spørsmål om jeg hadde mye halsbrann når folk ser sveisen til lillemor daMye halsbrann skal visst bety at babyen får mye hår.
Blir overraska om hun her har et eneste hårstrå jegUgh jeg savner ikke mr. halsbrann.. men jeg var ikke så veldig plaga heldigvis. Får spørsmål om jeg hadde mye halsbrann når folk ser sveisen til lillemor daMye halsbrann skal visst bety at babyen får mye hår.
Men det var verde med laks fordi altsåDa er vi to!!! Herlig vettu
Og godt er det! HahaDet tenker jeg han gjør! Man glemmer jo hvordan man så ut før! Ser bare kula!
Ha ha hu hadde pause, så skulle hun ligge på brystet til hun sovnet, så våknet hun igjen nå. Jeg legger henne til, men det er nok litt lettvint. Da vet jeg det blir stille og at hun sovnerFrøkena gitt slipp på puppem da ?![]()
HihiHa ha hu hadde pause, så skulle hun ligge på brystet til hun sovnet, så våknet hun igjen nå. Jeg legger henne til, men det er nok litt lettvint. Da vet jeg det blir stille og at hun sovner![]()
Så bra hun vil ha puppen daHa ha hu hadde pause, så skulle hun ligge på brystet til hun sovnet, så våknet hun igjen nå. Jeg legger henne til, men det er nok litt lettvint. Da vet jeg det blir stille og at hun sovner![]()
Ja, det var det virkeligMen det var verde med laks fordi altså![]()