Haha! Denne skal bli spilt mye hos ossTror jeg setter den på Spotify![]()
http://m.youtube.com/watch?v=pdc_6bLCjwo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Denne skal bli spilt mye hos ossTror jeg setter den på Spotify![]()
God natt og sov godtDa har jeg lagt meg.
Natta
Hmm ... VanskeligHar lyst på et litt stort bilde innpå rommet hans, men vet ikke av hva.. Noen forslag Twinkle?
Natta og sov godtDa har jeg lagt meg.
Natta
Usikker, skal ha hylle med noen bilder. Men fikk litt lyst til å lage et tre å ha på veggenHva med flere små bilder da, Liisjja?
Disse synes jeg er fineUsikker, skal ha hylle med noen bilder. Men fikk litt lyst til å lage et tre å ha på veggen
Stemmer det!! Nei det blir ikke fint. Det der var kjempe fintJa fine! Men kan ikke ha wallstikkers da vi har smartpanel, blir ikke fint.
Vis vedlegget 84409
Må få J til å bestille litt mdf plater så jeg kan lage et tre og bokstavene hansStemmer det!! Nei det blir ikke fint. Det der var kjempe fint![]()
Det kommer til og bli såå fintMå få J til å bestille litt mdf plater så jeg kan lage et tre og bokstavene hans![]()
Ikke mer enn plaza nei! Dyrt?Tror det blir PlazaSkal på Disney on ice
Ja mannen har jo gleda seg til jeg skulle bli MILF siden januarSexy mama![]()
Kos deg da! Forlater du oss også?Da beveger jeg meg mot badet og senga
Haha, søte mannenJa mannen har jo gleda seg til jeg skulle bli MILF siden januar![]()
Sov godt da!Da har jeg lagt meg.
Natta
Det blir nok fint det ogsåDet kommer til og bli såå fintjeg tror jeg bare kjøper og maler jeg
![]()
Neida, forlot bare sofaenKos deg da! Forlater du oss også?