Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er større enn sist? Legg gjerne ut et bilde![]()
Driver å skal bestille hotell i Oslo jeg, samtidig som jeg har pratet i tlf og chattet på fb...
Så kjedelig! Hvor må du dra for å kjøpe det da?Har jo ikke noen å stå opp til i morgenskal på shopping kl 10 da, må finne meg sko/støvletter. Mine gikk sund idag...
Min lå med hode ned sist jeg var hos jm...Junior liker å stå på hodet, ligget i samme stilling over en uke nå
På 6.plassHvor ligger du nå?
Skal på City Lade, et senter i TrondheimSå kjedelig! Hvor må du dra for å kjøpe det da?
Ja jeg tror det kan kalles det hverfallEr det dette som kalles multitasking?
Sies at magen kommer raskere for hver gang.Mer det at jeg sitter og ser på at den endrer form.
Jeg var mye lenger de forrige gangene når jeg begynte å se det.
I tillegg går livmoren veldig høyt opp
Tror det blir PlazaSå spennende, hvilket hotell, og hva er anledningen?
Jm mente han kom til å snu seg masse enda, men han trives med hodet ned tydeligvisMin lå med hode ned sist jeg var hos jm...
Ingen fare for at jeg tar den heller...På 6.plass
Så du må inn dit.. Blir mye kjøring på deg da! Skal du møte noen? Når ringer du?Skal på City Lade, et senter i Trondheim
Ikke tvil om annetJa jeg tror det kan kalles det hverfall![]()
Sexy mamaÅh det har han tenkt på siden vi kom hjem fra sykehuset! Jeg har jo så fine store pupper nå og flat mage![]()
Praktisk det da!Tror det blir PlazaSkal på Disney on ice
Ligger til mamma inatt så blir bare 15 min med bilDå du må inn dit.. Blir mye kjøring på deg da! Skal du møte noen? Når ringer du?
Klarer ikke kjenne sånt selv jeg. Gjør du? Eller er det info fra ul?Jm mente han kom til å snu seg masse enda, men han trives med hodet ned tydeligvis![]()