Felles skravle 2015

Ikke jeg heller :P
Vi har maxi cosi og det er veldig praktisk at man kan ta setet ut av bilen, men jeg tror jeg egentlig liker muligheten til å snu setet til døråpningen passer meg enda bedre. Kanskje vi kjøper nytt. Ikke bestemt meg enda. Får se hvordan det får. Vi bruker nok maxi cosi'n helt i starten uansett...

Wææh det hadde ikke gått på en dag vertfall :P Vi så eneren for en stund tilbake siden. Nå er det 2 eren, så blir det nok nr 3 ganske snart :D Og hobitten del 3 på kino i des ;)
Den skal jeg se på kino også. Mulig jeg liker ringenes herre bedre etter det...:

Vi har maxi cosi og det er veldig praktisk at man kan ta setet ut av bilen, men jeg tror jeg egentlig liker muligheten til å snu setet til døråpningen passer meg enda bedre. Kanskje vi kjøper nytt. Ikke bestemt meg enda. Får se hvordan det får. Vi bruker nok maxi cosi'n helt i starten uansett...
Vi har også kjøpt maxi cosi etter mange anbefalinger fra venner og butikk ansatte :P Men det med å snu sete til døråpningen høres jo velidig luksus ut :P

Wææh det hadde ikke gått på en dag vertfall :p Vi så eneren for en stund tilbake siden. Nå er det 2 eren, så blir det nok nr 3 ganske snart :D Og hobitten del 3 på kino i des ;)

Jeg har hatt maraton i juleferien før med venner, det er vel litt mer enn 12 timer til sammen. Da hadde vi klart mat som var kjapt å lage, og god drikke, godteri og ja, full pakke. Og siden det var romjulen så var det ganske mørkt og "kino"-følelse. GØY! Det har jeg lyst til å gjøre på nytt. :D

Jeg har hatt maraton i juleferien før med venner, det er vel litt mer enn 12 timer til sammen. Da hadde vi klart mat som var kjapt å lage, og god drikke, godteri og ja, full pakke. Og siden det var romjulen så var det ganske mørkt og "kino"-følelse. GØY! Det har jeg lyst til å gjøre på nytt. :D
Oi sprøtt!! :P Hihi tror ikke jeg hadde klart det som gravid, men skal prøves ut :D

Står i dagboka... Skal på Ullevål... Får muligens en dato og forholde meg til.
Stemmer det!! Har jo lest det, og kommentert? Men glemte det litt. Spennende :)

Det kan hende :D Syns du skal prøve de ut engang til :D
Jeg får gjøre det. Da blir nok huleboermannen glad. Han elsker de filmene. Lest alle bøkene 4 ganger. 3 ganger på engelsk og 1 gang på norsk. Fyren er gæren;)

Jeg får gjøre det. Da blir nok huleboermannen glad. Han elsker de filmene. Lest alle bøkene 4 ganger. 3 ganger på engelsk og 1 gang på norsk. Fyren er gæren;)
Oi haha crazy :P Mannen min har vel aldri lest en eneste bok han :P Jeg elsker å lese, men ringenes herre bøkene har jeg ikke fått lest :P

Aha. :) Jeg har ikke egentlig noe forhold til Drammen, bortsett fra at jeg ofte kjører forbi der. Og om vinteren dersom det er litt sånn få plussgrader hos oss så er det snø i Drammen, men så er det smeltet snø både før og etter Drammen. :D
Ha ha kaldt ved elva vettu! :P

Back
Topp