Så heldig dere er. Vi har ikke blitt sponset...Ja blir mye billigere for oss![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så heldig dere er. Vi har ikke blitt sponset...Ja blir mye billigere for oss![]()
Shadow of mordor tror jeg det het.Dreier seg litt om ringenes herre?![]()
Ringenes herre <3 Vi så nr 2 i går, extendet version. Varer jo i 4 timer. Haha, så har litt igjenDet får jeg aldri lyst til... Men har vært med og sett hobbiten på kino hver gang.
Loff eller grovbrød?Brødskive med smørDet var kylling, brokkoli og pasta i forma med saus. Helt greit, litt lite mat bare, så må ha brød ved siden av.
Det var flaksJeg er fremmeHelt grusom flytur men overlevde
![]()
Så gøy! Hvilken?Kjøpt blistol til babyen i dag![]()
GrattisKjøpt blistol til babyen i dag![]()
Velkommen hjemJeg er fremmeHelt grusom flytur men overlevde
![]()
Heihei vennenHallo hallo jenter![]()
Hun skrev det lengre ned, maxi cosi - den nyeSå gøy! Hvilken?
Hei snuppa <3 Går det braHeihei vennen![]()
Ikke så glad i ringenes herre...Ringenes herre <3 Vi så nr 2 i går, extendet version. Varer jo i 4 timer. Haha, så har litt igjen![]()
Aha, har ikke fått med meg at det har kommet ny.Hun skrev det lengre ned, maxi cosi - den nye![]()
Åh jeg elsker deIkke så glad i ringenes herre...
Ikke jeg hellerAha, har ikke fått med meg at det har kommet ny.
Joa, slappfisk om dagen og går rundt i en slags transe og bare venter på at tirsdag snart skal komme. I morgen får vi første levering med materiell til oppussingen og nå driver ungen og leker byggmester bob i senga. Slår smokken i veggen. Snart går den vel i gulvet og deretter kommer sutringen...Hei snuppa <3 Går det bra?
Ringenes herre <3 Vi så nr 2 i går, extendet version. Varer jo i 4 timer. Haha, så har litt igjen![]()
Hihi.. Spennende med oppussingen daJoa, slappfisk om dagen og går rundt i en slags transe og bare venter på at tirsdag snart skal komme. I morgen får vi første levering med materiell til oppussingen og nå driver ungen og leker byggmester bob i senga. Slår smokken i veggen. Snart går den vel i gulvet og deretter kommer sutringen...
Wææh det hadde ikke gått på en dag vertfallDet morsomste er maraton med alle extended!![]()
![]()
![]()