Felles skravle 2015

Kjøpt blistol til babyen i dag :)

Drammensområdet iallefall :)

Aha. :) Jeg har ikke egentlig noe forhold til Drammen, bortsett fra at jeg ofte kjører forbi der. Og om vinteren dersom det er litt sånn få plussgrader hos oss så er det snø i Drammen, men så er det smeltet snø både før og etter Drammen. :D

Aha. :) Jeg har ikke egentlig noe forhold til Drammen, bortsett fra at jeg ofte kjører forbi der. Og om vinteren dersom det er litt sånn få plussgrader hos oss så er det snø i Drammen, men så er det smeltet snø både før og etter Drammen. :D
Samme her. For meg er bare drammen byen vi kjører gjennom for og komme til Oslo :p

Aha! Men da så :)

Ser du har fått svar allerede. :) Man kan taes for spamming om man skriver ett eller bare noen få ord, eller en eller bare noen få smileyes. Dersom det er tydelig at det er kun for å generere flere innlegg. Så vi er litt forsiktige med ett-ords-innlegg.

Dessuten har det blitt presisert at det å quote f.eks. 10 stykker på rad for å skrive "God morgen" til alle sammen som har kommet før en selv, det er også spamming - da kan man multi-quote. Så lurt å tenke at hver melding man sender har en egen beskjed. :)

Da er ungene sammen med besten, og vi bittelitt tidlig ute til foreldresamtale klokka sju

Takk for det! Jeg syns ikke jeg har skravla så all verdens men :p har ikke satt inn høygiret liksom, men det var nok! Nå må jeg over 1200 og holde på plassen min!

Det får du til! :D

Vi arvet en, men den var gammel så newborn seat'n passa ikke. Fikk en del penger av svigers å kjøpe ny stol for :)

Da har dere jo allerede to så dere er klare for nestemann da. ;)

Kvalm av å lese på fly faktisk :p

Ja, det tenkte jeg også. :p Jeg kan forstå buss og bil, men jeg er veldig glad for at jeg ikke blir kvalm på fly. Det hørtes ikke noe godt ut.

Samme her. For meg er bare drammen byen vi kjører gjennom for og komme til Oslo :p

Samme forhold til Drammen vi da. :p Har du også sett at Drammen er et skikkelig kuldehull da? Det er jo veldig rart, for man skulle jo ikke tro det.

Da er ungene sammen med besten, og vi bittelitt tidlig ute til foreldresamtale klokka sju

Er det koselig med besøk av besten da?

Bestilte og time i dag. Ultralydportalen i trheim. Fylte ut sånn bestill time skjema. Sto ingenting om hva jeg bestilte, eller krysse ut for om jeg vil ha 3D/4D. Men er jo det jeg vil ha. Så håper det bare er å si det når vi kommer
Når skal du dit? Hvor langt er du på vei på timen? Du kan jo evt ta en telefon dit og si at det er det du ønsker...

Back
Topp