Kjøpt blistol til babyen i dag 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koseligKjøpt blistol til babyen i dag![]()
Hvilken ble det?Kjøpt blistol til babyen i dag![]()
Vi hadde egentlig tenkt en maxi cosi c (ett_eller_annet) , men det ble den nye versjonen av den.Hvilken ble det?![]()
Drammensområdet iallefall![]()
Samme her. For meg er bare drammen byen vi kjører gjennom for og komme til OsloAha.Jeg har ikke egentlig noe forhold til Drammen, bortsett fra at jeg ofte kjører forbi der. Og om vinteren dersom det er litt sånn få plussgrader hos oss så er det snø i Drammen, men så er det smeltet snø både før og etter Drammen.
![]()
Hun var på doDet har vært kjempe koselig! Storkost oss
![]()
Aha! Men da så![]()
Carbriofix?Vi hadde egentlig tenkt en maxi cosi c (ett_eller_annet) , men det ble den nye versjonen av den.
Takk for det! Jeg syns ikke jeg har skravla så all verdens menhar ikke satt inn høygiret liksom, men det var nok! Nå må jeg over 1200 og holde på plassen min!
Vi arvet en, men den var gammel så newborn seat'n passa ikke. Fikk en del penger av svigers å kjøpe ny stol for![]()
Kvalm av å lese på fly faktisk![]()
Samme her. For meg er bare drammen byen vi kjører gjennom for og komme til Oslo![]()
Da er ungene sammen med besten, og vi bittelitt tidlig ute til foreldresamtale klokka sju
Det får jeg aldri lyst til... Men har vært med og sett hobbiten på kino hver gang.Nå fikk jeg lyst til å se ringenes herre![]()
Jo, takk! Ble godt detKos deg med middag![]()
Hehe, det går nok med den varianten du har...Så langt har jeg ikke tenkt![]()
Når skal du dit? Hvor langt er du på vei på timen? Du kan jo evt ta en telefon dit og si at det er det du ønsker...Bestilte og time i dag. Ultralydportalen i trheim. Fylte ut sånn bestill time skjema. Sto ingenting om hva jeg bestilte, eller krysse ut for om jeg vil ha 3D/4D. Men er jo det jeg vil ha. Så håper det bare er å si det når vi kommer