Felles skravle 2015

Skjønner:) Då håpe eg du får mange fine bilder! Kor langt er du på veg når du har time til 4d-ul? :)
Bestilte og time i dag. Ultralydportalen i trheim. Fylte ut sånn bestill time skjema. Sto ingenting om hva jeg bestilte, eller krysse ut for om jeg vil ha 3D/4D. Men er jo det jeg vil ha. Så håper det bare er å si det når vi kommer

Det er heilt topp med wifi på fly, men eg får kun dratt nytte av det i korte perioder når eg er ute å flyr, for eg blir så kvalm når eg leser på fly/tog/buss...:P
Kvalm av å lese på fly faktisk :P

Får ikke med meg reklame jeg, men den er sikkert god. Hva med tilbehør?
Brødskive med smør :P Det var kylling, brokkoli og pasta i forma med saus. Helt greit, litt lite mat bare, så må ha brød ved siden av.

Hvordan type spill er det?
Første persons skytespill eller noe sånt. Veldig bra spill! Vi har 3'ern og grafikken er kjempe god, pluss at du kan spille litt som du selv vil. Det er en hovedhistorie i spillet også har du mulighet til å gjøre masse små oppdrag og bli bedre. Du spiller en dud som er fanget på en øy også skal du redde vennene dine som er blitt kidnappet av en sinnsyk psykopat av en mann. Ganske psykologisk spill, på den måten at han du spiller blir mer og mer dratt inn i livet på øya.

Første persons skytespill eller noe sånt. Veldig bra spill! Vi har 3'ern og grafikken er kjempe god, pluss at du kan spille litt som du selv vil. Det er en hovedhistorie i spillet også har du mulighet til å gjøre masse små oppdrag og bli bedre. Du spiller en dud som er fanget på en øy også skal du redde vennene dine som er blitt kidnappet av en sinnsyk psykopat av en mann. Ganske psykologisk spill, på den måten at han du spiller blir mer og mer dratt inn i livet på øya.
Høres spennende ut. Ikke spilt no ps spill, er tidligere dataspillnerd jeg :p Wow :p

Back
Topp