JaLov til sniking om en er på do![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaLov til sniking om en er på do![]()
Eg har hørt om 3D men ka er 4D ultralyd?Jeg bestilte forresten 4D ultralyd i går! Som jeg gleder meg![]()
Det er bare nyere enn 3D, litt bedre bilderEg har hørt om 3D men ka er 4D ultralyd?![]()
SkjønnerDet er bare nyere enn 3D, litt bedre bilderEr ikke så mange steder de har det har jeg sett men venninnen min var på det og fikk såå fine bilder
Så får vi håpe frøkna ligger ordentlig da
![]()
Det er om to uker så 26 uker er jeg daSkjønnerDå håpe eg du får mange fine bilder! Kor langt er du på veg når du har time til 4d-ul?
![]()
Fly forsiktigJaMen nå er jeg alene på flyplassen
![]()
Det skjønner jeg! Når er det?Jeg bestilte forresten 4D ultralyd i går! Som jeg gleder meg![]()
Du får vel med film også?Det er bare nyere enn 3D, litt bedre bilderEr ikke så mange steder de har det har jeg sett men venninnen min var på det og fikk såå fine bilder
Så får vi håpe frøkna ligger ordentlig da
![]()
Hå hå hå!! Sulten!!Panert kylling med masse godt![]()
Aha! Men da såJa, det gjør det. Så vi må være forsiktig![]()
I dag blir det kylling og ris. Hos deg da?Hå hå hå!! Sulten!!
Prøver så godt jeg kanFly forsiktig![]()
Ja og filmDu får vel med film også?
Jeg skal 5 novemberDet skjønner jeg! Når er det?
He he ja jeg så tilbudet. Var der selv og kjøpte tripp trapp stolDen var på tilbud til 999kr - så da blei det den. Vi har jo ikke fra før![]()
Enkelt og godtI dag blir det kylling og ris. Hos deg da?
*misunnelig* jeg har ikke ps4!Apropo, skulle hilse fra huleboermannen. Han har kjøpt seg ps 4 og et nytt nerdespill![]()
Hadde ikke du det da? Eller rører jrg fæltHe he ja jeg så tilbudet. Var der selv og kjøpte tripp trapp stolÅlreit med sånne tilbud!
![]()