Nå fikk jeg lyst til å se ringenes herreTiiiihiii!! Han har kjøpt et spill som dreier seg litt om ringenes herre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå fikk jeg lyst til å se ringenes herreTiiiihiii!! Han har kjøpt et spill som dreier seg litt om ringenes herre.
Kos deg med middagOoooo...4% batteri. Rett i laderen og fortsette med middagen. Snakkes etterpå!
Så langt har jeg ikke tenktDu kan kjøpe en ekstra babyenhet om dere får en unge til også da eller?
Hvordan type spill er det?Farcry 4 kommer jo snart!!
I ålesund var køa lang 1t før de kunnne ta triptrappene. Så glad jeg ikke skulle haHe he ja jeg så tilbudet. Var der selv og kjøpte tripp trapp stolÅlreit med sånne tilbud!
![]()
Bestilte og time i dag. Ultralydportalen i trheim. Fylte ut sånn bestill time skjema. Sto ingenting om hva jeg bestilte, eller krysse ut for om jeg vil ha 3D/4D. Men er jo det jeg vil ha. Så håper det bare er å si det når vi kommerSkjønnerDå håpe eg du får mange fine bilder! Kor langt er du på veg når du har time til 4d-ul?
![]()
Kvalm av å lese på fly faktiskDet er heilt topp med wifi på fly, men eg får kun dratt nytte av det i korte perioder når eg er ute å flyr, for eg blir så kvalm når eg leser på fly/tog/buss...![]()
Ja de har jo nye fly og greierJepp, det gjør jegLiker best og fly med de!
Ja blir mye billigere for ossDeilig og bli sponsa![]()
Dreier seg litt om ringenes herre?Tiiiihiii!! Han har kjøpt et spill som dreier seg litt om ringenes herre.
Kos deg!Ooooo...4% batteri. Rett i laderen og fortsette med middagen. Snakkes etterpå!
Brødskive med smørFår ikke med meg reklame jeg, men den er sikkert god. Hva med tilbehør?
Første persons skytespill eller noe sånt. Veldig bra spill! Vi har 3'ern og grafikken er kjempe god, pluss at du kan spille litt som du selv vil. Det er en hovedhistorie i spillet også har du mulighet til å gjøre masse små oppdrag og bli bedre. Du spiller en dud som er fanget på en øy også skal du redde vennene dine som er blitt kidnappet av en sinnsyk psykopat av en mann. Ganske psykologisk spill, på den måten at han du spiller blir mer og mer dratt inn i livet på øya.Hvordan type spill er det?
Jeg er fremmeDu må gi lyd fra deg når du er kommet frem så jeg vet du har det bra![]()
Ble ikke noe skravling på flyet gittDet liker vi![]()
Kos degOoooo...4% batteri. Rett i laderen og fortsette med middagen. Snakkes etterpå!
Høres spennende ut. Ikke spilt no ps spill, er tidligere dataspillnerd jegFørste persons skytespill eller noe sånt. Veldig bra spill! Vi har 3'ern og grafikken er kjempe god, pluss at du kan spille litt som du selv vil. Det er en hovedhistorie i spillet også har du mulighet til å gjøre masse små oppdrag og bli bedre. Du spiller en dud som er fanget på en øy også skal du redde vennene dine som er blitt kidnappet av en sinnsyk psykopat av en mann. Ganske psykologisk spill, på den måten at han du spiller blir mer og mer dratt inn i livet på øya.
Godt å høre at du er hjemme! Usj så kjipt at den var grusom!Jeg er fremmeHelt grusom flytur men overlevde
![]()
Ser detBle ikke noe skravling på flyet gitt![]()
Nei det humpla hele veien og flyet føltes som datt nedSer dethva skjedde?