Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Heheh, noen må jo gjøre det ogJaDigger Petter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heheh, noen må jo gjøre det ogJaDigger Petter!
Er vel derfor mellomrommet er litt større i dag....I går skravlet jeg jo ikke i det hele tatt![]()
![]()
Heeeei! Har du dratt hjemover igjen?God formiddag![]()
Sikkert nokEr vel derfor mellomrommet er litt større i dag....
Neida, vi drar snart innover til storbyen nå så skal vi ordne noe og kikke litt så går flyet mitt 16.10Heeeei! Har du dratt hjemover igjen?
Kjøpte du noe fint?Sikkert noki går var jeg travelt opptatt med babyshopping
![]()
Så koselig at dere får litt ut av dagen i dag også daNeida, vi drar snart innover til storbyen nå så skal vi ordne noe og kikke litt så går flyet mitt 16.10![]()
Det gjekk veldig braSå spennende! Hvordan gikk det? Vet du hva det blir? Når er termin?
Så koselig!! Har du barn fra før? Jeg har ei jente på 15 mnd og venter ei jente til nå. I dag er jeg 30+0Det gjekk veldig braså no venter me ei perfekt lita jente 29.03
glede meg no enormt!
![]()
Tenkte å ta ein treningstur i nysnøen (den første snøen kom i natt) og så blir det å vaske badet frå topp til tå i dagGod morgen, da er jeg kommet meg på jobb!hva er deres planer for dagen?
Nei dette er første, så ekstra spendt på koss det vil forandre kvardagen vårSå koselig!! Har du barn fra før? Jeg har ei jente på 15 mnd og venter ei jente til nå. I dag er jeg 30+0![]()
Jaa, veldig deilig og ikke ha dårlig tidSå koselig at dere får litt ut av dagen i dag også da![]()
30+0Så koselig!! Har du barn fra før? Jeg har ei jente på 15 mnd og venter ei jente til nå. I dag er jeg 30+0![]()
Er også sulten. Har spist en klementin for å roe magen litt. Blir greit med lunsj pause.Sulten!!
Og en halvtime til lunsj. Vil ha mat!
Bekken og rygg.Bekken du får behandling for?
Også sulten.Sulten!!
Og en halvtime til lunsj. Vil ha mat!
Da har du en spennende tid foran degNei dette er første, så ekstra spendt på koss det vil forandre kvardagen vårÅ så kosleg! Ikkje lenge igjen til ho kjem då
![]()
Ja, helt sykt!30+0Går fort nå
![]()