Felles skravle 2015

Har en stoooor kasse jeg har sakene fint stablet i for å få med mest mulig ;) den største de har på europris.
Aha! Jeg har scrapperom, så hver gang jeg skal scrappe utenom rommet så pakker jeg i en svæææær bag, en scrappetrillekoffert og diverse handlenett :P

Aha! Jeg har scrapperom, så hver gang jeg skal scrappe utenom rommet så pakker jeg i en svæææær bag, en scrappetrillekoffert og diverse handlenett :P
Har også lyst på en sånn trillekofert. Kjempe snedig.

Takk! Får sikkert vite mer når jeg skal til helsesøster i november :)
Ja, hvis ikke kan du Google babysvømming og kommunen eller nabokommunen du bor i. Står mye info på hjemmesidene dems også. Ofte lurt å melde seg på tidlig, kursene blir fort fulle.

Har også lyst på en sånn trillekofert. Kjempe snedig.
Jeg har en fra panduro bare. Når jeg har putta oppi kuttemaskina og tilbehør så er det ikke plass til stort mer :P Skullw gjerne hatt en større. Men nå scrapper jeg så sjeldent og rommet er så bomba at det går ikke an å jobbe der.

Ja, hvis ikke kan du Google babysvømming og kommunen eller nabokommunen du bor i. Står mye info på hjemmesidene dems også. Ofte lurt å melde seg på tidlig, kursene blir fort fulle.
Takk for tips!

Natta :D

God natt folkens! Her er det kveldens siste amming håper jeg, så noen timers søvn før neste økt :) Ikke rart man får hengepupper etter noen unger :P

Back
Topp