Felles skravle 2015

Nei, nå må jeg logge ut. God natt! :) :goodnight

Ah :) er det mange der inne? Har over 6000 innlegg men har bare vært medl siden juni, så dit kommer jeg ikke på en stund:p

Tja. Alle vi som har VIP-banner har jo tilgang der, men det er ikke et veldig aktivt forum. Vi får svare på noen spørsmål fra admin om utvikling av forumet, om vi har forslag og slikt. Og så er det der alle de som er tilgangsansvarlig gir beskjed om hvem som skal ha tilgang til de skjulte gruppene.

Tja. Alle vi som har VIP-banner har jo tilgang der, men det er ikke et veldig aktivt forum. Vi får svare på noen spørsmål fra admin om utvikling av forumet, om vi har forslag og slikt. Og så er det der alle de som er tilgangsansvarlig gir beskjed om hvem som skal ha tilgang til de skjulte gruppene.
Ikke så spennende da.. ;)

Vi er ganske mange. Så noen kommer det hver gang. Mens andre ganger kanskje vi bare er 2-3 stk. Treffes på lagre i hobbybutikken i byen. Der har vi langbord :)
Åååh så gøy! Stas å ha et fast sted å være! :D Hvordan klarer du å pakke til sånt en gang i uka? Jeg har alltid med meg ALT for mye :P Men når det er en gang i uka så har du kanskje prosjekter du jobber med så du vet hva du skal pakke, og trenger ikke ta med hele scrapperommet :P

Åååh så gøy! Stas å ha et fast sted å være! :D Hvordan klarer du å pakke til sånt en gang i uka? Jeg har alltid med meg ALT for mye :P Men når det er en gang i uka så har du kanskje prosjekter du jobber med så du vet hva du skal pakke, og trenger ikke ta med hele scrapperommet :P
Har en stoooor kasse jeg har sakene fint stablet i for å få med mest mulig ;) den største de har på europris.

Nei, 30. plassen ligger jevnt på et snitt på ca. 47 innlegg per dag. Det er du som har satt i gang storskravlingen. ;)
Jeg er tilbake der jeg pleier :P Jeg storskravler egentlig ikke syns jeg, ikke bevisst iallefall!

Back
Topp