Nei, nå må jeg logge ut. God natt!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Natta - sov godt!Nei, nå må jeg logge ut. God natt!![]()
![]()
Ja gleder meg. Må vel se om jeg finner på noe produktivt å gjøreOj. Så deilig med helg allerede i morgen!!!
Aher det mange der inne? Har over 6000 innlegg men har bare vært medl siden juni, så dit kommer jeg ikke på en stund
![]()
Humørsvigninger. Eller for å teste om vi følger medNå er den blå da, ikke rød nå lenger, det varte bare en halvtimes tid eller noe.
Heldig! Jobb til 17.10 torsdag + til 15.45 fredag før det er helg på megKanskje jeg også skulle gjort det? Opp tidlig i morgen. Må vel på jobb.... tar helg etter kl halv 3 i morgen![]()
Bekkenløsning suger.Huff, skulle ønske jeg fikk et bedre svangerskap denne gangen, men det fikk jeg ikke...![]()
Har ikke 6000 enda men er lenge til jeg også kvalifiserer med tanke på tidAher det mange der inne? Har over 6000 innlegg men har bare vært medl siden juni, så dit kommer jeg ikke på en stund
![]()
Men plutselig er det jo helgHeldig! Jobb til 17.10 torsdag + til 15.45 fredag før det er helg på meg![]()
Ikke så spennende da..Tja. Alle vi som har VIP-banner har jo tilgang der, men det er ikke et veldig aktivt forum. Vi får svare på noen spørsmål fra admin om utvikling av forumet, om vi har forslag og slikt. Og så er det der alle de som er tilgangsansvarlig gir beskjed om hvem som skal ha tilgang til de skjulte gruppene.
Åååh så gøy! Stas å ha et fast sted å være!Vi er ganske mange. Så noen kommer det hver gang. Mens andre ganger kanskje vi bare er 2-3 stk. Treffes på lagre i hobbybutikken i byen. Der har vi langbord![]()
Hva er det som bytter farge?nå er den blå!!hahaha
Har en stoooor kasse jeg har sakene fint stablet i for å få med mest muligÅååh så gøy! Stas å ha et fast sted å være!Hvordan klarer du å pakke til sånt en gang i uka? Jeg har alltid med meg ALT for mye
Men når det er en gang i uka så har du kanskje prosjekter du jobber med så du vet hva du skal pakke, og trenger ikke ta med hele scrapperommet
![]()
Jeg er tilbake der jeg pleierNei, 30. plassen ligger jevnt på et snitt på ca. 47 innlegg per dag. Det er du som har satt i gang storskravlingen.![]()
Ah! Det ser ikke jeg som er på app
Ha ha humørring liksomEller kanskje den bare endrer seg etter humøret til admin..
Ha ha ^^Ja... Da er de ill sinte nå... eller så er tr på besøk![]()
God natt!Nei, nå må jeg logge ut. God natt!![]()
![]()
Samme her. Håper dere får sove godtNei, nå må jeg logge ut. God natt!![]()
![]()