Felles skravle 2015

Åh så koselig! Vi var tre stk som hadde planer om noe sånt vi også, men det ble ikke noe også mista vi litt kontakten med hu ene. Men har vært på større treff da! Veldig stas!
Vi er ganske mange. Så noen kommer det hver gang. Mens andre ganger kanskje vi bare er 2-3 stk. Treffes på lagre i hobbybutikken i byen. Der har vi langbord :)

Begynte å le skikkelig når jeg var i dusjen nå nettopp.
Står og vasker magen og plutselig ser jeg et ordentlig sterk på yttersiden, og så at hele magen endrer form.
Det er det første gang jeg ser dette svangerskapet.
Utrolig fascinerende å se på.
Mannen hører meg og kommer løpende ned trappen og lurer på om jeg leker med ungen uten at han er med :P

Der skiftet de farge på VIP-bannerne igjen. Nå må jeg snart spørre hvorfor den skifter farge, for nå har det skjedd flere ganger og da blir jeg nysgjerrig.

Apropos banneret med annen farge, "Marsmellows-15" har annen farge enn alle de andre terminforumene. :p

Hva er planene for kvelden? Vi har nettopp spist middag og skal bake kake :D

Ja, forresten, dette er frekt at dere informerer om. Jeg vil også ha brownies! :p

Ingen som skravler her nå. Tja. Da burde jeg kanskje ta hintet og legge meg? Neste oppdatering blir altfor sen til at jeg kan vente på den hvert fall.

Ingen som skravler her nå. Tja. Da burde jeg kanskje ta hintet og legge meg? Neste oppdatering blir altfor sen til at jeg kan vente på den hvert fall.
har hvert så sliten i dag jeg at jeg har ikke orket å gjøre annet enn å ligge på sofaen :(

Back
Topp