Vet at her hadde fetteren min siste uttrening forrige uke!Når det blir snø, eller noe sånn? Vet ikke helt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet at her hadde fetteren min siste uttrening forrige uke!Når det blir snø, eller noe sånn? Vet ikke helt
Kø er så morsomtDet var kø gjennom hele butikken, så når vi har handla ferdig og stått lenge i kø, så vil jeg innom barnebutikken vedsiden av, lokal kjede, og ser at der var det samme tilbudet og null kø..! -.- Neste gang drar vi dit førs!![]()
Ja særlig når man ser at man kunne unngått detKø er så morsomt![]()
Åh så koselig! Vi var tre stk som hadde planer om noe sånt vi også, men det ble ikke noe også mista vi litt kontakten med hu ene. Men har vært på større treff da! Veldig stas!JeppKjempe koselig. Treffes 1 gang i uka
![]()
Men det er av sånt man lærerJa særlig når man ser at man kunne unngått det![]()
Ha ha ja, sjekk med lokalkjedene først ^^Men det er av sånt man lærer![]()
Grattis med ny stol.)Stokke tripp trapp stol til 999 kr og newborn seat til 699 kr eller noe sånt. Flere bilstoler det er salg på også, og en del småtterier. Vi kjøpte tripp trappsparte 5- 600 kr på det.
Men du fikk du kjøpt noe fint da?Ha ha ja, sjekk med lokalkjedene først ^^
Vet at her hadde fetteren min siste uttrening forrige uke!

Så spennende! Hvordan gikk det? Vet du hva det blir? Når er termin?*tommelenopp*
I dag vert det skravle dag! Men først er det OUL som står på planen![]()
Jeg vet det ikke er Masterchef prat her i dag, men Petter RØK UT![]()
Han sleipe som jeg ikke vet hvem er?
Fint det![]()
Næmmen se hvem som kom det.Så spennende! Hvordan gikk det? Vet du hva det blir? Når er termin?
Morn du! Joa, det går greit. Vært på babysvømming i dag. Hvordan går det med deg?Næmmen se hvem som kom det.
Hvordan går det?
Morn du! Joa, det går greit. Vært på babysvømming i dag. Hvordan går det med deg?
Oioioi! 6 dager er ikke lenge. I morgen er jeg 30 fullgåtte! Til tirsdag skal jeg på samtale om KS og får nok en dato og forholde meg til. Jm vil at det skal bli 19. desember, til fredag er det bare 8 uker til. Til lørdag skal vi kjøpe vogn.Babysvømming, så koselig.
Håper virkelig vi får vært med det på denne gang.
Her går det fort...
Syns det ikke er lenge siden jeg med skrekk blandet fryd fant ut at jeg var gravid, nå er det 6 dager til OUL![]()
Oioioi! 6 dager er ikke lenge. I morgen er jeg 30 fullgåtte! Til tirsdag skal jeg på samtale om KS og får nok en dato og forholde meg til. Jm vil at det skal bli 19. desember, til fredag er det bare 8 uker til. Til lørdag skal vi kjøpe vogn.
Tviler på at jeg får 16. desember. 19. desember er jeg 38+1 og det skal veldig mye til å få KS før uke 38. Tror heller ikke det blir senere, for dem vil vel helst ikke ha meg der på helligdagene.... Og venter dem til sent i romjula er jeg veldig nærme termin og siden jeg fødte for tidlig sist er det litt dumt å risikere det nå...Ikke lenge i det hele tatt.
Syns heller du skal få KS 16. desember, det er en veldig fin dato å ha KS på
8 uker er IKKE lenge.
Gratulerer med 30 uker.
Begynner å bli tungt?