Felles skravle 2015

Det var kø gjennom hele butikken, så når vi har handla ferdig og stått lenge i kø, så vil jeg innom barnebutikken vedsiden av, lokal kjede, og ser at der var det samme tilbudet og null kø..! -.- Neste gang drar vi dit førs! :P
Kø er så morsomt :p

Jepp :) Kjempe koselig. Treffes 1 gang i uka :D
Åh så koselig! Vi var tre stk som hadde planer om noe sånt vi også, men det ble ikke noe også mista vi litt kontakten med hu ene. Men har vært på større treff da! Veldig stas!

Var på lageret for hente skiene til gutten, og så på newborn settet vi har stående der.
Fy søren å det er lite, hva har jeg gjort, begynner å bli nervøs nå :P

Vet at her hadde fetteren min siste uttrening forrige uke!

Ingen umiddelbare planer om å slutte med det her. Men det avhenger jo av hvor i landet man bor også da, her er det jo langt, langt fra vinter enda, det er bare kaldt å stå relativt stille i en time.

Babysvømming, så koselig.
Håper virkelig vi får vært med det på denne gang.

Her går det fort...
Syns det ikke er lenge siden jeg med skrekk blandet fryd fant ut at jeg var gravid, nå er det 6 dager til OUL :)
Oioioi! 6 dager er ikke lenge. I morgen er jeg 30 fullgåtte! Til tirsdag skal jeg på samtale om KS og får nok en dato og forholde meg til. Jm vil at det skal bli 19. desember, til fredag er det bare 8 uker til. Til lørdag skal vi kjøpe vogn.

Oioioi! 6 dager er ikke lenge. I morgen er jeg 30 fullgåtte! Til tirsdag skal jeg på samtale om KS og får nok en dato og forholde meg til. Jm vil at det skal bli 19. desember, til fredag er det bare 8 uker til. Til lørdag skal vi kjøpe vogn.

Ikke lenge i det hele tatt.
Syns heller du skal få KS 16. desember, det er en veldig fin dato å ha KS på :P
8 uker er IKKE lenge.
Gratulerer med 30 uker.
Begynner å bli tungt?

Ikke lenge i det hele tatt.
Syns heller du skal få KS 16. desember, det er en veldig fin dato å ha KS på :P
8 uker er IKKE lenge.
Gratulerer med 30 uker.
Begynner å bli tungt?
Tviler på at jeg får 16. desember. 19. desember er jeg 38+1 og det skal veldig mye til å få KS før uke 38. Tror heller ikke det blir senere, for dem vil vel helst ikke ha meg der på helligdagene.... Og venter dem til sent i romjula er jeg veldig nærme termin og siden jeg fødte for tidlig sist er det litt dumt å risikere det nå...
Ja, det blir bare tyngre og tyngre. Sa det vel høyt for et par uker siden at jeg merker skikkelig forskjell. Magen er ikke så stor, hun ligger høyt og dypt, og bekkenløsningen blir bare værre. På mandag fikk jeg "gangsperre" for første gang. Låste seg helt og klarte nesten ikke bevege bena.

Back
Topp