Planen er å gjenta.
Muligheten er der hver tirdag morgen
Kanskje jeg skulle begynt å svømme. Det er jo veldig godt i kroppen etterpå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Planen er å gjenta.
Muligheten er der hver tirdag morgen
Ja, satser på det!Men det tar du igjen
Ja, det skal ordne seg håper jeg. Skulle jo gjerne vært over allerede menHihi.. Du kan fint fikse det. Det er jo 11 skravledager igjen fortsatt.
Oi flink! Sikkert deilig å trene litt før jobbPå om jeg kom meg ut tidlig nok til å svømme før jobb
Jobb idag?Alt for trøtt :-( vil sove!
Ja, det skal ordne seg håper jeg. Skulle jo gjerne vært over allerede men![]()
Ja det føles godt å svømme, eller trene generelt. Jeg er skikkelig dårlig på detKanskje jeg skulle begynt å svømme. Det er jo veldig godt i kroppen etterpå.
He he godt det er en gyldig unnskyldning ^^Du har produsert en ny innbygger i dette landet. Det er jo ikke så rart at du henger litt etter på BV skravling.![]()
Ja det føles godt å svømme, eller trene generelt. Jeg er skikkelig dårlig på detJeg sliter med å svømme som trening, har en feil i hofta mi som gjør at svømmetak er ubehagelig, ueffektivt og set helt føkka ut
![]()
Hva driver dere med i dag?![]()
AmmerHva driver dere med i dag?![]()
He he godt det er en gyldig unnskyldning ^^
Sant!Ah. Da ville jeg valgt noe annet enn svømming. Det finnes vanngymnastikk da. Eller vannaerobic. Da ser vanligvis alle litt dumme ut, men det er god trening.![]()
AmmerSer på tv med sovende baby på meg, ammer litt til. Drømmer om en dusj.. Skulle rydda kjøkkenet.. Orker ikke..
![]()
Ikke så verst.Ah. Skjønner. Hvordan oppleves det nå utover dagen?
VeldigHihi.. Travelt med andre ord.![]()
Deilig med god samvittighetIkke så verst.
Litt trøtt, men veldig god samvittighet
Det er jo ikke dumt, neiKanskje jeg skulle begynt å svømme. Det er jo veldig godt i kroppen etterpå.