Felles skravle 2015

Planen er å gjenta.

Muligheten er der hver tirdag morgen

Kanskje jeg skulle begynt å svømme. Det er jo veldig godt i kroppen etterpå.

Alt for trøtt :-( vil sove!

Ja, det skal ordne seg håper jeg. Skulle jo gjerne vært over allerede men :P

Du har produsert en ny innbygger i dette landet. Det er jo ikke så rart at du henger litt etter på BV skravling. :p

Kanskje jeg skulle begynt å svømme. Det er jo veldig godt i kroppen etterpå.
Ja det føles godt å svømme, eller trene generelt. Jeg er skikkelig dårlig på det :P Jeg sliter med å svømme som trening, har en feil i hofta mi som gjør at svømmetak er ubehagelig, ueffektivt og set helt føkka ut :P

Ja det føles godt å svømme, eller trene generelt. Jeg er skikkelig dårlig på det :P Jeg sliter med å svømme som trening, har en feil i hofta mi som gjør at svømmetak er ubehagelig, ueffektivt og set helt føkka ut :P

Ah. Da ville jeg valgt noe annet enn svømming. Det finnes vanngymnastikk da. Eller vannaerobic. Da ser vanligvis alle litt dumme ut, men det er god trening. :)

Hva driver dere med i dag?:)
Ammer :P Ser på tv med sovende baby på meg, ammer litt til. Drømmer om en dusj.. Skulle rydda kjøkkenet.. Orker ikke.. :P

Ah. Da ville jeg valgt noe annet enn svømming. Det finnes vanngymnastikk da. Eller vannaerobic. Da ser vanligvis alle litt dumme ut, men det er god trening. :)
Sant! :) Det finnes en treningsmetode for alle! Jeg får migreneanfall av aerobic eller generelt trening der man får høy puls :P Ikke hver eneste gang, men over halvparten av gangene. Er litt bingo egentlig. Og anfallet kan vare i 3 dager. Så jeg har vurdert yoga!

Hihi.. Travelt med andre ord. ;)
Veldig :P Gror fast i stolen min snart :P He he glad jeg kjøpte smultringpute! Brakk halebeinet under fødselen så det å sitte kan være en utfordring uten den.

Back
Topp