Felles skravle 2015

Ja det føles godt å svømme, eller trene generelt. Jeg er skikkelig dårlig på det :P Jeg sliter med å svømme som trening, har en feil i hofta mi som gjør at svømmetak er ubehagelig, ueffektivt og set helt føkka ut :P
Du burde lære crawl? Da jobber jo beina på en helt annen måte.

Sant! :) Det finnes en treningsmetode for alle! Jeg får migreneanfall av aerobic eller generelt trening der man får høy puls :P Ikke hver eneste gang, men over halvparten av gangene. Er litt bingo egentlig. Og anfallet kan vare i 3 dager. Så jeg har vurdert yoga!

Men vannaerobic gir jo vanligvis ikke veldig høy puls? Det kommer kanskje an på nivået, men ofte er det jo litt mer sånn trim-for-eldre-og-deilig-i-varmt-vann? :p

Høres ikke noe godt ut sånn som du har det med migrene.

Ikke så verst.

Litt trøtt, men veldig god samvittighet

Det høres bra ut. Jeg må ta en vurdering på trimplaner for vinteren. Må ha en realistisk plan.

Veldig :P Gror fast i stolen min snart :P He he glad jeg kjøpte smultringpute! Brakk halebeinet under fødselen så det å sitte kan være en utfordring uten den.

Ja, huff, jeg skummet gjennom noen gamle innlegg og så det med halebeinet. Hvor lang tid regnet de med at det ville ta for å gro?

Og så er det vaksinering på jobben i dag. Det er kjekt for nå er jeg jo ikke gravid, og om jeg blir det nå så er jeg ferdig med det og trenger ikke styre med det i 2. trimester.

Oi flink! Sikkert deilig å trene litt før jobb :)
Uvant.

Sist jeg trente er 15 år siden, bortsett fra noen stunt i ny og ne, trimsykkelen og sånn.

Vi får se, jeg håper dette blir en vane, men bare en gang i uka, ellers blir det på kvelden, bare tirdag det er åpent sånn

Og så er det vaksinering på jobben i dag. Det er kjekt for nå er jeg jo ikke gravid, og om jeg blir det nå så er jeg ferdig med det og trenger ikke styre med det i 2. trimester.
Greit å ha det gjort

Men vannaerobic gir jo vanligvis ikke veldig høy puls? Det kommer kanskje an på nivået, men ofte er det jo litt mer sånn trim-for-eldre-og-deilig-i-varmt-vann? :p

Høres ikke noe godt ut sånn som du har det med migrene.
He he jeg og gæmlisene ^^ Det er slitsomt til tider ja, under graviditeten hadde jeg det veldig greit migrenemessig! Skal til legen senere denne uka og snakke migrene og medisner og amming.

Uvant.

Sist jeg trente er 15 år siden, bortsett fra noen stunt i ny og ne, trimsykkelen og sånn.

Vi får se, jeg håper dette blir en vane, men bare en gang i uka, ellers blir det på kvelden, bare tirdag det er åpent sånn
En gang i uka er bedre enn aldri!

Hei alle. Håper dere har en fin dag:)
Hei hei! Her er det en rolig dag med kosebaby :) Dagtv er jaggu kjedelig :P Må finne meg ny serie på netflix kjenner jeg..

Har du en fin dag? :)

Hei hei! Her er det en rolig dag med kosebaby :) Dagtv er jaggu kjedelig :P Må finne meg ny serie på netflix kjenner jeg..

Har du en fin dag? :)
Ja, bekkenløsningen er der stadig for å minne meg på hva som snart kommer. Jeg har endelig fått rapporten fra takstmannen, så nå er kanskje saken snart avklart med Protector.

Back
Topp