PP 5 nå... Håper det klaffer snart.Masse lykke til.
Hvor lenge har dere prøvd nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
PP 5 nå... Håper det klaffer snart.Masse lykke til.
Hvor lenge har dere prøvd nå?
PP 5 nå... Håper det klaffer snart.
Takk. Håper det klaffer for dere også.Lykke til
Sov godtDa er jeg utkjørt.
Stikker i dusjen, og så går jeg og legger meg.
Natta
Takk. Håper det klaffer for dere også.vi fikk se ferie husene til mannen nå nettopp på tv Norge.
Håper du får sove godt.Da er jeg utkjørt.
Natta
Ja det hadde vært noe om det hadde blitt en baby boom nåHadde ikke gjort noe om det lykkes denne gangen, nei, så slapp vi finne ut av hvor veien kan gå videre.
Natta!Da er jeg utkjørt.
Natta
På vei i seng i alle fallHar alle lagt seg?![]()
neeeeeeeeeeeiHar alle lagt seg?![]()
Au da :/ Jeg tenker vi sniker oss i seng nå. Må skifte på vesla, også tar jeg kvelden. *ødelagt*neeeeeeeeeeeibare brent meg på 2 fingre.. så det er lit treig tasting her i kveld
![]()
Ja, du er småsyk så jeg?På vei i seng i alle fall
huff da.. det er ikke nå særlig. skal legge meg snart jeg også..vil bare se ferdig NCIS førstAu da :/ Jeg tenker vi sniker oss i seng nå. Må skifte på vesla, også tar jeg kvelden. *ødelagt*
Blir nok å legge meg her også. Skal på jobb kl halv 8 i morgen. Sliten uten å gjøre noe i dagAu da :/ Jeg tenker vi sniker oss i seng nå. Må skifte på vesla, også tar jeg kvelden. *ødelagt*
Slitsomt å ikke gjøre noe! Blir sløv!Blir nok å legge meg her også. Skal på jobb kl halv 8 i morgen. Sliten uten å gjøre noe i dag
He he he, må bare skru av tv'n her. Er alltid noe å se påhuff da.. det er ikke nå særlig. skal legge meg snart jeg også..vil bare se ferdig NCIS først![]()
Ja blir helt slapp. Blir greit å jobbe litt i morgenSlitsomt å ikke gjøre noe! Blir sløv!