Felles skravle 2015

Nå begynte jeg virkelig og lure her :p Da skjønner jeg :D Sååå deilig da! Er så deilig og være i vann :)

Tror det kan bli deilig ja

gitt at jeg er i form, og kommer meg ut av senga tidlig nok. jeg må dra hjemmefra ca en halvtime tidligere enn vanlig.

Og med dete fastslår jeg at 5 sider er mer enn jeg gidder lese gjennom, og hopper rett innher

Velkommen skal du være :)
Hatt en fin dag?

Tja, nja, ha... altså.

Sånn bortsett fra at ejg ble tett i nesen omtrent i det jeg kom på jobb, og ikke hadde med meg nesespray.

Tett i nesen blir jeg tett i hodet, alt sviver sakte og jeg blir uvel. Sleng på et plutselig "kvalm, klarer ikke svelge en bit til" da vi fikk tapas-rester i lunsjen, mat jeg forsåvidt ikke er så glad i (spekematalternativene utgikk jo) men jeg fant da noe jeg likte. vips, så fikk jeg i det minste hjelp med jobben etter lunsj, litt sånn "Jeg har ikke så mye annet å gjøre den neste timen, og sånn i tilfelle du ikke kommer på jobb i morgen er det jo greit om dere er komemt godt igang i dag" (rapporteringsfrist i morgen)

Jeg HAR tenkt meg på jobb i morgen, og aller helst svømme først.

Og jeg hadde altså nesten-feber når jeg kom hjem, det var jo en grunn til at jeg målte, jeg kjente meg ikke bra

Men nå er alt så meget bedre.

Hihi... Han gikk videre nå også, men nå så jo maten bra ut. Han var flink til å pynte.

Masterchef i dag igjen?

Kanskje noen snart må forklare meg
1)Hva det går i og
2)går det hver eneste dag???

ja det letteste er å hoppe rett inn :D pleier jeg også å gjøre om det er skrevet mange sider. har formen kommet seg?

Ikke helt på topp, men mye bedre

Det er særlig den ekle smaken i munnen (antatt meget dårlig ånde) som plager meg mest, og gir meg lyst til å spise noe hele tiden for å døyve det...

Masterchef i dag igjen?

Kanskje noen snart må forklare meg
1)Hva det går i og
2)går det hver eneste dag???
bare tidsfordriv til 71 grader nord begynner. mandag til torsdag mener jeg. tror det er finale uka nå for kjendisene.. så blir det sikkert for amatører etter ;)

Tja, nja, ha... altså.

Sånn bortsett fra at ejg ble tett i nesen omtrent i det jeg kom på jobb, og ikke hadde med meg nesespray.

Tett i nesen blir jeg tett i hodet, alt sviver sakte og jeg blir uvel. Sleng på et plutselig "kvalm, klarer ikke svelge en bit til" da vi fikk tapas-rester i lunsjen, mat jeg forsåvidt ikke er så glad i (spekematalternativene utgikk jo) men jeg fant da noe jeg likte. vips, så fikk jeg i det minste hjelp med jobben etter lunsj, litt sånn "Jeg har ikke så mye annet å gjøre den neste timen, og sånn i tilfelle du ikke kommer på jobb i morgen er det jo greit om dere er komemt godt igang i dag" (rapporteringsfrist i morgen)

Jeg HAR tenkt meg på jobb i morgen, og aller helst svømme først.

Og jeg hadde altså nesten-feber når jeg kom hjem, det var jo en grunn til at jeg målte, jeg kjente meg ikke bra

Men nå er alt så meget bedre.

Uff da.
Masse god bedring

Ikke helt på topp, men mye bedre

Det er særlig den ekle smaken i munnen (antatt meget dårlig ånde) som plager meg mest, og gir meg lyst til å spise noe hele tiden for å døyve det...
her har jeg også lyst å spise, men det er for å fylle alle tomrom etter spysjuka for en uke siden ;)
men bra det er bedring i allefall

Back
Topp