Felles skravle 2015

ja.. har ei frøken på 4 år.. Så jeg håper litt på at de skal bli gutt denne gangen. :p ønsker meg 1 av hver..
hva jobber du med siden du må jobbe søndager?

Herlig alder, har en av hvert slag fra før, 2 og 7 år.
Jeg jobber på kontor, så jobber til vanlig ikke på søndager, men nærmer seg slutten på et prosjekt så jeg er nødt til å jobbe litt overtid denne helgen.
Med to barn er det lettere å få gjort det på kontoret enn hjemme

Herlig alder, har en av hvert slag fra før, 2 og 7 år.
Jeg jobber på kontor, så jobber til vanlig ikke på søndager, men nærmer seg slutten på et prosjekt så jeg er nødt til å jobbe litt overtid denne helgen.
Med to barn er det lettere å få gjort det på kontoret enn hjemme
hehehe det skjønner jeg.. er ikke mye å få gjort hjemme med barn. :D
måtte le av mannen i dag som hadde prøvd å rydde på "rote" rommet vårt i dag mens han var alene hjemme med vesla..
Har aldri hørt ham så irritert.. :P

hehehe det skjønner jeg.. er ikke mye å få gjort hjemme med barn. :D
måtte le av mannen i dag som hadde prøvd å rydde på "rote" rommet vårt i dag mens han var alene hjemme med vesla..
Har aldri hørt ham så irritert.. :p

Hehehe..
Litt motsatt av meg, han.
Har ikke noe problem med å rydde med barna til stede, men dersom mannen er hjemme derimot...

Sorry, jeg sovna på sofaen

Nå legger jeg meg

Veldig tidlig enda, men andre ord.
Er bare å lene seg tilbake å nyte det frem til symptomene/bivirkningene blir for ille :)
hvis dette kommer til å bli som forrige svangerskap så kommer det neste uke..
i 2010 var jeg kvalm, trøtt og i full sving med halsbrann i uke 6.
halsbrann er kommet for fullt nå.. å jeg er trøtt som en dupp på dag tid :P
så jeg gruer meg egentlig litt

hehe aldri :p

gikk konstant med ei flaske gaviscon i veska. måtte spise 10 saltkjeks og ett glass vann for å komme meg ut av senga om morgningen. alt smakte rart hele tiden :p

trøttheten gikk over i midten av 2 trimester. men det var vel det eneste som forsvant :p
Her har ikke trøttheten forsvunnet enda, eller så er det bare jeg som har for mye å gjøre :P
Er egentlig totalt utslitt

huff.. det er ikke noe særlig :(
må du ikke slite deg helt ut. det vil straffe seg senere vet du

Hatt ekstremt mye å gjøre med det prosjektet de siste ukene.
Sjefen min vet jeg er gravid, og har tatt noen andre oppgaver fra meg for å lette arbeidsmengden for meg.
Blir forhåpentligvis ferdig på torsdag.
Det blir deilig :)

Back
Topp