bare å skravle i vei
hvordan har dagen din hvert?
Så hva skal vi skravle om?
Har du noen spennende planer for i morgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
bare å skravle i vei
hvordan har dagen din hvert?
nei egentlig ikke.. tenkte jeg skulle slappe av til en forandringSå hva skal vi skravle om?
Har du noen spennende planer for i morgen?
nei egentlig ikke.. tenkte jeg skulle slappe av til en forandring
Gravide symptomene har begynt å ta litt overhånd om dagen
Du da??
ja.. har ei frøken på 4 år.. Så jeg håper litt på at de skal bli gutt denne gangen.Jeg må en liten tur på jobb dessverre.
Har alt for mye å gjøre for tiden og uken strekker ikke til.
Noen barn fra før?
ja.. har ei frøken på 4 år.. Så jeg håper litt på at de skal bli gutt denne gangen.ønsker meg 1 av hver..
hva jobber du med siden du må jobbe søndager?
hehehe det skjønner jeg.. er ikke mye å få gjort hjemme med barn.Herlig alder, har en av hvert slag fra før, 2 og 7 år.
Jeg jobber på kontor, så jobber til vanlig ikke på søndager, men nærmer seg slutten på et prosjekt så jeg er nødt til å jobbe litt overtid denne helgen.
Med to barn er det lettere å få gjort det på kontoret enn hjemme
hehehe det skjønner jeg.. er ikke mye å få gjort hjemme med barn.
måtte le av mannen i dag som hadde prøvd å rydde på "rote" rommet vårt i dag mens han var alene hjemme med vesla..
Har aldri hørt ham så irritert..![]()
hahahaha.. jeg klarer å rydde med vesla hjemme jeg også. bare han som ikke er vandt med å være så mye alene hjemme med henne.Hehehe..
Litt motsatt av meg, han.
Har ikke noe problem med å rydde med barna til stede, men dersom mannen er hjemme derimot...
Mannen min klarer heller ikke når han er alene med barna.hahahaha.. jeg klarer å rydde med vesla hjemme jeg også. bare han som ikke er vandt med å være så mye alene hjemme med henne.![]()
20.juni hvis BV har regnet riktigMannen min klarer heller ikke når han er alene med barna.
Han prøver, men klarer som regel ikke så mye.
Når er det du har termin?
20.juni hvis BV har regnet riktiger 5+3 nå.
hvis dette kommer til å bli som forrige svangerskap så kommer det neste uke..Veldig tidlig enda, men andre ord.
Er bare å lene seg tilbake å nyte det frem til symptomene/bivirkningene blir for ille![]()
Sorry, jeg sovna på sofaen
Nå legger jeg meg
hvis dette kommer til å bli som forrige svangerskap så kommer det neste uke..
i 2010 var jeg kvalm, trøtt og i full sving med halsbrann i uke 6.
halsbrann er kommet for fullt nå.. å jeg er trøtt som en dupp på dag tid
så jeg gruer meg egentlig litt
derfor det har hvert så stilleSorry, jeg sovna på sofaen
Nå legger jeg meg
hehe aldriNår ble det bedre sist?
Her har ikke trøttheten forsvunnet enda, eller så er det bare jeg som har for mye å gjørehehe aldri
gikk konstant med ei flaske gaviscon i veska. måtte spise 10 saltkjeks og ett glass vann for å komme meg ut av senga om morgningen. alt smakte rart hele tiden
trøttheten gikk over i midten av 2 trimester. men det var vel det eneste som forsvant![]()
huff.. det er ikke noe særligHer har ikke trøttheten forsvunnet enda, eller så er det bare jeg som har for mye å gjøre
Er egentlig totalt utslitt
huff.. det er ikke noe særlig
må du ikke slite deg helt ut. det vil straffe seg senere vet du