hørtes kaldt ut ja..Kald
Vi har tilbrakt noen timer på ei fotballbane. Cup for eldstemann.
hvordan gikk cupen da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hørtes kaldt ut ja..Kald
Vi har tilbrakt noen timer på ei fotballbane. Cup for eldstemann.
hørtes kaldt ut ja..
hvordan gikk cupen da?
Det er jo det viktigste da!De tapte med såpass store siffer at de i to av kampene fikk sette innpå en spiller til. Og en til. Ja i den andre kampen hadde de innpå alle tre innbytterene, så de var 7 utespillere i stedet for 4. Tapte gjorde de likevel.
Vi har et ungt lag. De spiller i 08-gruppa, som jo er det yngste, men det var 3 på dette laget som var 08, de andre 5 var 09. De har ikke egentlig en sjangs, de begynte å trene i september... men de koser seg da!
To jobber, to barnehageplasser, og et hus.
Det ble hos oss løst slik: Begge søker jobber. I det en av oss, jeg, fikk napp, ble det fortgang i resten. Søke bhg, lete etter hus. Jeg fikk jobb 22.februar, i slutten av april overtok vi huset og helt i slutten av mai flyttet vi, 1. juni (nesten to døgn etter at vi kom frem til det nye huset vårt midt på natta) begynte jeg i ny jobb. Mannen tok da først ferie og deretter ulønnet permisjon, for ungene begynte ikke i bhg før 1. august. Og han fikk seg ny jobb i...november året etterpå... Han jobbet "fjernkontor" i sin gamle inntil det. Anbefales egentlig ikke, det var godt for ham å få en lokal jobb.
Helt grei.god kveld jenter...
hvordan har dagen hvert?
Vi bodde forresten langs vestlandskysten før vi flyttet også, akkurat som nå, bare litt lenger sør på den. Vi flyttet for å komme nærmere familien.
"En storm eller to" er dog ikke helt dekkende for det været vi har, ettersom vi altså muligens fortsatt var i september da vi fikk årets første høststorm, og det var vel en aldri så liten storm, eller i alle fall kraftig kuling, i juli også. Vi regner med noen "liten storm" og antakelig et par "sterk storm" meldinger i løpet av vinteren. vi bare håper det er noen år til neste orkan.
Jeg kan huske to i mitt liv, så de inntreffer heldigvis ikke så ofte.
Finner det ikke uten å prøveDet er veldig fint langskysten da.
En storm eller to er jeg pris jeg nok hadde vært villig til å betale om vi hadde hatt mulighet da...
Er bare litt vanskelig å bare bryte opp og finne to nye jobber, barnehageplass og så videre..
Har hatt en kjempe flott dag.god kveld jenter...
hvordan har dagen hvert?
Så flottHar hatt en kjempe flott dag.
Hehe..
"en storm eller to" er mer et uttrykk enn sannheten.
Mannen min er vandt med det..
Finner det ikke uten å prøvekommer jo ann på hvilken utdanning man har. Men er fint på kysten ja
![]()
Vi flyttet også, men det er 3,5 år siden. Jeg fikk jobb først. Fant leilighet å leie. Så søkte mannen jobb over alt da jeg fikk. Så kom han etter 2 mnd senere. Men blir mye stress med flytting ja.Flytting er stress. Det er over to år siden vi gjorde det, men det føles ikke aktuelt å gjenta på lenge. (og en eventuell flytting er snakk om meget lokal, ikke bytte skole helst, men bare det at ingen av oss synes huset er perfekt. Men vi blir nok, og bruker heller tid og penger på å fikse det som kan, for å flytte.... orker vi ikke)
Da var det potetgutt, dipp og opptak av Ønskebarn![]()
Følgende samtale utspant seg her for noen timer siden, jeg hadde pakket ut varene mannen hadde handlet.
-Du kjøpte dip-pulver.
-Ja,, jeg vet det.
-og du...
-JA, jeg vet det! Jeg kom på det i kassa.
Vi har dip-pulver. Vi har ikke rømme.
Det gjør ikke meg noe, jeg liker ikke dip uansett, men han som hadde kjøpt potetgull egnet for dipping hadde sikkert egentlig tenkt å kjøpe rømme...
Det fins ingen utdanning innen det yrket jeg har, det er mangel på erfarne personer og jeg jobber nå et sted som ligger langt fremme på området.
Jeg vil nok ikke være den som har problemer med å finne meg en ny jobb..
Dersom dere har yoghurt naturell så kan det også helt fint brukes