hehehe hvordan går det med mini?Ja jeg får prøve mellom amming og soving!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehehe hvordan går det med mini?Ja jeg får prøve mellom amming og soving!![]()
ja det er en willys..Aw, det er sånn mannen har <3 Willys jeep? Men de har en Ford tror jeg?
Ja den er nydelig! Jesper velger jo alltid sånne slow sangerIdol her og! Litt skuffa over "Den finaste eg veit".. Er jo sååå fin song, men han var ikkje heilt det samme som Hellbillies...
Ja, men jeg lå færre innlegg under 30.plass ved forrige update tror jeg? Klatrer vel oppover sakte men sikkert håper jeg![]()
Ja nå er det deres tur <3ja... kan nesten ikke tro det.. samme mnd som jeg skulle hatt termin så sitter det.
Håper bare spira ligger på riktig sted denne gangen!
Satser på det! venter på å få time på sykhuset for å få bekreftet at det ligger bra an denne gangen.Ja nå er det deres tur <3
Ha ha ja det bør ikke gjenta segDu får nå lære han opp til neste gang mor sitter fanget sulten med barnet på puppen.![]()
Ja, Chinook er kjempeflink! Trudde ikkje det skulle bli så bra med Kurt Nilsen song, men det var jo vakkertJa den er nydelig! Jesper velger jo alltid sånne slow sangeråh never easy er fin da! Chinook har nydelig stemme!
Hm ja. Det ble tøff konkurranse denne gangen, må iallefall jobbe littTja. Twinkle er jo på besøk hos Molly, så de har ikke skrevet ett eneste innlegg på en stund nå. BV pause. Og Kengu og Lovebelly har roet ned. De ligger jo veldig trygt an (sannsynligvis er de vel garantert plass snart allerede).
Vi som ligger under 20. plass derimot må nok skravle en del fremover for å holde oss på plassen vår.
Der kan du se..!til og med jeg puster deg i nakken nå.. å jeg har nesten ikke hvert på denne mnd, hahahaha
He he ja det er vel det. Har vært trøtt siden 18 jeg.. Bahh
Det går veldig fint. Idag skal hun kun henge på morhehehe hvordan går det med mini?
hehe kom igjen... beveg fingrene raskere!!!!!!!!Der kan du se..!
Ja, og nå er det egentlig greit helt til 27. plass for tiden. For det er et skikkelig hopp derfra og de siste plassene.
Ahh da skal jeg ikke klage! ^^Du er nærmere 30. plassen nå enn istad. I dag morges var du 181 innlegg bak, nå er du 175.![]()
har du vurderert bæresjal eller annet bæretøy?Det går veldig fint. Idag skal hun kun henge på morEnten i puppen eller sove i fanget. Håper hun sover godt i natt.. i egen seng
![]()
du har sykt stål kontrollDu er nærmere 30. plassen nå enn istad. I dag morges var du 181 innlegg bak, nå er du 175.![]()
Ja er en sånn vi fiser rundt i om sommerenja det er en willys..hehehe
Berre sånn av rein nysgjerrigheit.. Har du lagra alle talla i eit program som følger med utviklinga på pcen eller?Du er nærmere 30. plassen nå enn istad. I dag morges var du 181 innlegg bak, nå er du 175.![]()