Felles skravle 2015

Idol her og! Litt skuffa over "Den finaste eg veit".. Er jo sååå fin song, men han var ikkje heilt det samme som Hellbillies...
Ja den er nydelig! Jesper velger jo alltid sånne slow sanger :P åh never easy er fin da! Chinook har nydelig stemme!

Ja, men jeg lå færre innlegg under 30.plass ved forrige update tror jeg? Klatrer vel oppover sakte men sikkert håper jeg :)

Du er nærmere 30. plassen nå enn istad. I dag morges var du 181 innlegg bak, nå er du 175. ;)

ja... kan nesten ikke tro det.. samme mnd som jeg skulle hatt termin så sitter det.
Håper bare spira ligger på riktig sted denne gangen!
Ja nå er det deres tur <3

Ja den er nydelig! Jesper velger jo alltid sånne slow sanger :p åh never easy er fin da! Chinook har nydelig stemme!
Ja, Chinook er kjempeflink! Trudde ikkje det skulle bli så bra med Kurt Nilsen song, men det var jo vakkert :D

Tja. Twinkle er jo på besøk hos Molly, så de har ikke skrevet ett eneste innlegg på en stund nå. BV pause. Og Kengu og Lovebelly har roet ned. De ligger jo veldig trygt an (sannsynligvis er de vel garantert plass snart allerede).

Vi som ligger under 20. plass derimot må nok skravle en del fremover for å holde oss på plassen vår.
Hm ja. Det ble tøff konkurranse denne gangen, må iallefall jobbe litt :)

hehehe hvordan går det med mini?
Det går veldig fint. Idag skal hun kun henge på mor :P Enten i puppen eller sove i fanget. Håper hun sover godt i natt.. i egen seng :P

Humøret til min bedre halvdel er nok ganske mange hakk under null, ettersom Brann taper kampen de slett ikke måtte tape, og kommer til å rykke rett ned i år etter en begrederlig sesong.

Back
Topp