Felles skravle 2015

*Flaut* har ikke lagt merke til felles skravletråden for 2015 :P

God aften, damer :-) Eg har vore skikkelig lite innom BV denne veka, og rasar nedover listene ser eg.. Jaja... Kanskje det må eit skippertak til i slutten av mnd :-) Korleis går det med alle då? Fin fredagskveld?

God aften, damer :) Eg har vore skikkelig lite innom BV denne veka, og rasar nedover listene ser eg.. Jaja... Kanskje det må eit skippertak til i slutten av mnd :) Korleis går det med alle då? Fin fredagskveld?

Hei på deg.
Slapper av nå, men skal snart til å lage mat.
Trenger den plassen gutten og mannen bruker nå..
Jeg har tatt meg fri i slutten av måneden, riktig nok av andre grunner enn BV, men dersom jeg ligger bak 30. plass på det tidspunktet skal jeg sikkert klare å klatre opp

Sånn, da sover de små. Og mannen ser fotball

Og jeg debatterer med meg selv om jeg skal hente potetgull eller la være

Hei på deg.
Slapper av nå, men skal snart til å lage mat.
Trenger den plassen gutten og mannen bruker nå..
Jeg har tatt meg fri i slutten av måneden, riktig nok av andre grunner enn BV, men dersom jeg ligger bak 30. plass på det tidspunktet skal jeg sikkert klare å klatre opp
Passar jo bra å ha fri då, i tilfelle du må trå til :-)
Kva mat skal du lage i dag då? :-)

Eg har henta mitt :p Olaf Sands rifla potetflak :D

ohh, selges det enda? Hvor?

Det er noe mer sånn ordinørt jeg har i hus... salt og papper fra kims tror jeg? Husker ikke, mannen har kjøpt, jeg har bare sett det

ohh, selges det enda? Hvor?

Det er noe mer sånn ordinørt jeg har i hus... salt og papper fra kims tror jeg? Husker ikke, mannen har kjøpt, jeg har bare sett det
Eg har ikkje sett det på kjempelenge, men så sto det plutselig i hylla på Bunnpris :D Kanskje det er det som skal gå på julekalenderen til tv2 i år :D

Eg har ikkje sett det på kjempelenge, men så sto det plutselig i hylla på Bunnpris :D Kanskje det er det som skal gå på julekalenderen til tv2 i år :D

Kanskje det

*google*

DEt har jo gått flere år uten at jeg nødvendigvis har sett potetgullet noe sted da

Du får skrive når du føler for det. Så får du se når det nærmer seg slutten av mnd hvordan du ligger ann :D kanskje det er verdt å være med å kjempe da :)
Ja jeg får bare holde med litt aktiv :) Ligger jo ikke sååå langt bak!

God aften, damer :) Eg har vore skikkelig lite innom BV denne veka, og rasar nedover listene ser eg.. Jaja... Kanskje det må eit skippertak til i slutten av mnd :) Korleis går det med alle då? Fin fredagskveld?

Raser ikke nedover. Du ligger stabilt på plassen du har nå, det er langt til nestemann på listen (over 100 innlegg), mens vi som ligger foran deg derimot ligger veldig jevnt med deg. :p Det er bare et hopp fra 27. til 28. plass på listen. Dessuten har du ca. 340 flere innlegg enn 31. plassen. Det er mange innlegg altså.

Back
Topp