80 innlegg per dag trur eg at eg aldri har sjangs på så oktober målet har eg gitt oppMen nå er jo halvparten igjen så det blir ca 80 innlegg dagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
80 innlegg per dag trur eg at eg aldri har sjangs på så oktober målet har eg gitt oppMen nå er jo halvparten igjen så det blir ca 80 innlegg dagen
*Flaut* har ikke lagt merke til felles skravletråden for 2015![]()
God aften, damerEg har vore skikkelig lite innom BV denne veka, og rasar nedover listene ser eg.. Jaja... Kanskje det må eit skippertak til i slutten av mnd
Korleis går det med alle då? Fin fredagskveld?
Passar jo bra å ha fri då, i tilfelle du må trå tilHei på deg.
Slapper av nå, men skal snart til å lage mat.
Trenger den plassen gutten og mannen bruker nå..
Jeg har tatt meg fri i slutten av måneden, riktig nok av andre grunner enn BV, men dersom jeg ligger bak 30. plass på det tidspunktet skal jeg sikkert klare å klatre opp
Eg har henta mittSånn, da sover de små. Og mannen ser fotball
Og jeg debatterer med meg selv om jeg skal hente potetgull eller la være
Eg har henta mittOlaf Sands rifla potetflak
![]()
Eg har ikkje sett det på kjempelenge, men så sto det plutselig i hylla på Bunnprisohh, selges det enda? Hvor?
Det er noe mer sånn ordinørt jeg har i hus... salt og papper fra kims tror jeg? Husker ikke, mannen har kjøpt, jeg har bare sett det
Eg har ikkje sett det på kjempelenge, men så sto det plutselig i hylla på BunnprisKanskje det er det som skal gå på julekalenderen til tv2 i år
![]()
Det er supert! Jeg ble veldig tørst av å amme.Jeg har en halvliters flaske med meg overalter veldig tørst så å drikke masse er null problem!
Passar jo bra å ha fri då, i tilfelle du må trå til
Kva mat skal du lage i dag då?![]()
Ja jeg får bare holde med litt aktivDu får skrive når du føler for det. Så får du se når det nærmer seg slutten av mnd hvordan du ligger annkanskje det er verdt å være med å kjempe da
![]()
God aften, damerEg har vore skikkelig lite innom BV denne veka, og rasar nedover listene ser eg.. Jaja... Kanskje det må eit skippertak til i slutten av mnd
Korleis går det med alle då? Fin fredagskveld?
hahaahaha takkVelkommen skal du være![]()
Ja jeg fikk tre skiver rista brød når han kom ut av dusjen!Mannen da! Håper du fikk i deg noe etter hvert.
Ja det blir jeg også! Tørst og sulten!Det er supert! Jeg ble veldig tørst av å amme.
Nei men hallo!hahaahaha takkliker skravletråder... alltid så mye morro som skjer der
![]()
hallo på deg også fruenNei men hallo!![]()