He he ja, han har bare så dårlig med puppååh. det er så typiskdu får få mannen til å ta i ett tak så du får sovet en time
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he ja, han har bare så dårlig med puppååh. det er så typiskdu får få mannen til å ta i ett tak så du får sovet en time
![]()
Sier du det? Min røyter nesten aldri, hvertfall ikke slik at jeg må støvsuge. Trodde pelsen dems var ganske lik?
har ikke kommet skikkelig igang enda![]()
Ha ha nei, og hver gang jeg skal spiseHøres kjent ut.
Akkurat den delen gleder jeg meg ikke så veldig til![]()
deilig å lufte kroppen litt. ja det er mye økonomiske situasjoner folk setter seg iLuksusfellen nå.
Ellers, slapper av og prøver å samle krefter, ser på mannen som sprader ny dusjet og halvnaken rundt...
He he ja, han har bare så dårlig med puppBlir greiere når vi kan gi en flaske i ny og ned, men det er en stund til enda syns jeg
![]()
det er fult forståelig. det blir da tid til hvil etterhvert. man må bare komme inn i "rytmen"He he ja, han har bare så dårlig med puppBlir greiere når vi kan gi en flaske i ny og ned, men det er en stund til enda syns jeg
![]()
deilig å lufte kroppen litt. ja det er mye økonomiske situasjoner folk setter seg i
Takk! Satte på nå! Vurderer å legge meg egentlighar ikke kommet skikkelig igang enda![]()
kjenner til den... krever oppmerksomhet når man skal spise.. her har hun en periode nå der hun er forferdelig til mammadaltHa ha nei, og hver gang jeg skal spiseSærlig middag. Tror hun blir sulten av middagslukta jeg
![]()
Ikke sant. Sutt har vi bare såvidt begynt å prøve oss på. Hun er 11 dager idag, men ammingen er godt etablert allerede heldigvisMenn er dårlige på pupp ja.
og flaske.... jo, det tok guttuingen en gang da han var... en måned eller to? Aldri igjen, egentlig.... Jentungen tok ikke smokk engang...
du får bare lytte til kroppen. energien trenger duTakk! Satte på nå! Vurderer å legge meg egentlig![]()
Hvilken type hunder har dere?
Ønsker med hund
Høres litt slitsomt utkjenner til den... krever oppmerksomhet når man skal spise.. her har hun en periode nå der hun er forferdelig til mammadalt
hva gjør dere i kveld damer? her sitter jeg å ser gift ved første blikk
Har ikke hatt tid foreløpigOg hver eneste gang jeg tenker "ah, NÅ skal jeg sove litt" så våkner hun
![]()
Takk! Satte på nå! Vurderer å legge meg egentlig![]()
Altså, det at det bør støvsuges er jo fordi det er lenge siden sist. Men ja, hun røyter en god del. Det er korte hår, og de synes egentlig ikke, men det synes på sokkene våre...
(også er jeg vagt inne på at det kan skyldes at hun jo har en kronisk sykdom som når den ikke er optimalt regulert medfører at hun mister pelsen)