Felles skravle 2015

Altså, det at det bør støvsuges er jo fordi det er lenge siden sist. Men ja, hun røyter en god del. Det er korte hår, og de synes egentlig ikke, men det synes på sokkene våre...

(også er jeg vagt inne på at det kan skyldes at hun jo har en kronisk sykdom som når den ikke er optimalt regulert medfører at hun mister pelsen)
Det er nok med på å forklare en del. Jeg ser han røyter litt om han har badet...

Ikke jeg heller, men det er jo noe magisk med det også. At man hele tiden setter sine egne behov til side for å gjøre det beste for barnet i en hver sammenheng.
???
Tror ikke jeg har hatt "egne behov" på veldig, veldig lenge :P

Åh, så fantastisk! Gratulerer igjen! Tok det lang tid? Selvfølgelig er hun perfekt:D
Vannet gikk 02.30, begynte å murre rundt 03.00, var rimelig vondt i fem tida. Var på sykehuset kvart over åtte, da hadde jeg 8 cm :) Pessrier i 1,5 time og ungen var ute 11.28 :)

???
Tror ikke jeg har hatt "egne behov" på veldig, veldig lenge :P
Forrige dagen her var jeg såååå sulten, men visste at jeg måtte legge ungen til å sove før jeg kunne lage meg lunsj, det er jo også å sette eget behov til side... Vi var på vei hjem, så matvarer og gi hun melk og sånn måtte gjøres først. Den timen føltes lang.

Forrige dagen her var jeg såååå sulten, men visste at jeg måtte legge ungen til å sove før jeg kunne lage meg lunsj, det er jo også å sette eget behov til side... Vi var på vei hjem, så matvarer og gi hun melk og sånn måtte gjøres først. Den timen føltes lang.

Tenkte ikke bare barn og familie, men også ved tanke på jobb..

Snart natta.

Jeg er trøtt.

Jeg glemmer og skravle jeg :o kommer sterkere tilbake :D

Ser du ikkje ville bli quota på hunden din. Men på side 4144 ligg fortsatt all teksten;) berre sånn til informasjon:-)

Jeg har bedt henne redigere det, så jeg håper hun snart gjør det. :(

Back
Topp